search
menu

هتل Swissotel The Bosphorus Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swissotel The Bosphorus Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول

درباره هتل Swissotel The Bosphorus Istanbul


استانبول که هیچ، سرتاسر کشور ترکیه را هم که بگردید، بعید است بتوانید هتلی به زیبایی و عظمت هتل سوئیس اوتل د بسفر را پیدا کنید. هتلی بی‌نقص و تمام عیار که به رویاهای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول رنگ واقعیت زده و آنها را با شگفتی‌های بسیار بزرگی روبه‌رو می‌کند.

امکانات رفاهی هتل


جالب است بدانید که این هتل لوکس با استخری تماشایی و بخش اسپای خود، توانسته جوایز مختلفی را از آن خود کند. طراح دکوراسیون هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول کسی نیست جز معمار مشهور جهان یعنی خوآن چو. او در این کار، با استفاده از طراحی سوئیسی و تلفیق آن با فرهنگ کشور ترکیه، توانسته گستره‌ای از هنر و خلاقیت را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. هتلی زیبا و بینظیر با تراس و باغ به همراه مبلمان در فضای بیرونی و همچنین سه رستوران با متنوهای متفاوت برای ذائقه‌های مختلف سفر خاطره انگیزی را برایتان رقم میزند.
اگر بخواهیم نگاهی گذرا به امکانات متعدد اتاق‌های هتل سوئیس اوتل د بسفر بیندازیم باید اشاره‌ای به اینترنت بی‌سیم رایگان، میز تحریر، محل نشیمن خصوصی و مینی‌بار داشته باشیم. همچنین بد نیست بدانید که در برخی از اتاق‌ها می‌توان شاهد دوش یا وان بود. رستوران‌های سوئیس اوتل د بسفر استانبول که در نوع خود بی‌نظیر هستند، با تنوعی از بهترین طعم‌های خواستنی غذاهای بین‌المللی را تقدیم مهمانان خود می‌کنند.
اگر جز مهمانان هتل Swissotel The Bosphorus Istanbul بودید، اصلا از ورزش غافل نشوید. برای این کار شما می‌توانید یا به میدان تنیس هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول بروید و یا به باشگاه ورزشی آن. البته بعد از ورزش هم شنا و آب‌تنی در استخرهای روباز و سرپوشیده هتل را فراموش نکنید. اگر نیاز به تبدیل پول و یا پول نقد دارید می‌توانید از امکانات تبدیل ارز و دستگاه های خود پرداز اقدام کنید. کودکان شما در فضای هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول با امکاناتی چون زمین بازی، بازی های متنوع فکری و همچنین منوی غذایی مخصوص کودکان می‌توانند همانند شما از سفر لذت ببرند. هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول با امکانات کامل و طراحی داخلی زیبا بهترین انتخاب برای برگزاری عروسی و همچنین قرارهای کاری شما به استانبول است.

موقعیت مکانی هتل


هتل سوئیس اوتل د بسفر در بین انبوهی از رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌هایی با برندهای جهانی واقع شده است. این هتل تاقسمت تاریخی شهر حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد و همچنین به مکان‌های معروفی چون کاخ توپ کاپی، بازار بزرگ استانبول، بازار ادویه، مسجد سلطان احمد، برج فانوس مدین و برج زیبا و نمادین گالاتا را هم در نزدیکی خود می‌بیند. لازم به ذکر است که دسترسی به محله نیشان تاشی (Nisantasi) نیز از این هتل بسیار آسان است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول


کاخ دلما باغچه تا هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول: ۳۰۰ متر
میدان بشیکتاش تا هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول: ۹۰۰ متر
ایستگاه مترو میدان تکسیم تا هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول: ۱ کیلومتر
دریای بسفر تا هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول: ۱ کیلومتر
خیابان استقلال تا هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول: ۱.۳ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول: ۲.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است