search
menu

هتل Sweet Home in Taksim Square Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sweet Home in Taksim Square
امکانات و خدمات عمومی هتل سویت هوم تکسیم استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سویت هوم تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sweet Home in Taksim Square


هتل سویت هوم تکسیم استانبول، هتل آپارتمانی است زیبا و شیک در منطقه بی اوغلو استانبول، که در نزدیکی خیابان پرجنب و جوش استقلال و میدان تکسیم معروف قرار گرفته و با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و عالی سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل آپارتمان سویت هوم تکسیم استانبول فاصله کمی تا جاذبه های دیدنی شهر از جمله پارک های استانبول، کاخ های استانبول و ... دارد و مهمانان می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و یا با پای پیاده به همه آن ها دسترسی داشته باشند. امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در هتل فوق‌العاده مطلوب و رضایت بخش هستند و مهمانان خود را همچون در خانه خود احساس می کنند. کارکنان خوش برخورد و خونگرم هتل آپارتمان Sweet Home in Taksim Square نیز تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورده و خاطره خوشی از اقامت برایشان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سویت هوم تکسیم استانبول


در هتل آپارتمان سویت هوم تکسیم استانبول امکانات و خدمات متنوع و مطلوب برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در شهر و تجربه اقامت مناسب و مقرون به صرفه خریداری می کنند، و یا همراه خانواده سفر کرده و دوست دارند در اقامتگاهی با امکانات کامل و مجهز سکنه کنند، این هتل آپارتمان کوچک می‌تواند گزینه خوبی برایشان باشد. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده است. پذیرش هتل آپارتمان به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل سویت هوم تکسیم استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و خونگرم برقرار می کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل سویت هوم تکسیم استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


هتل سویت هوم تکسیم استانبول به مساحت ۱۵۰ متر، در مجموع دارای دو واحد آپارتمانی با امکانات فول است. واحدهای اقامتی هتل سویت هوم تکسیم استانبول یک خوابه و دوخوابه هستند و اتاق نشیمن، ناهارخوری، آشپزخانه و سرویس بهداشتی خصوصی دارند. واحدهای هتل از دکوراسیون شیک و امروزی برخوردارند و با اسباب و اثاثیه مدرن و باکیفیت چیدمان یافته اند. رنگ‌های به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها بسیار دلنشین و جذاب هستند. کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته اند و نظافت و تمیزی واحدها کاملا اطمینان بخش و عالی است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در واحدها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل سویت هوم تکسیم استانبول ساعت ۱۵ است و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۸ صبح آغاز می‌گردد.

امکانات اتاق های هتل


واحدهای هتل سویت هوم تکسیم استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد و تمام آن چه در یک خانه باید وجود داشته باشد، برای مهمانان فراهم کرده است. آشپزخانه واحدها دارای امکاناتی چون سینک، کابینت، ظروف پذیرایی، لوازم آشپزی، اجاق گاز، فر، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و ... است و مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت همچون خانه خود به آشپزی غذاهای دلخواهشان بپردازند. میز و صندلی ناهارخوری در کنار فضای آشپزخانه قرار گرفته‌اند. در اتاق نشیمن واحدها مبلمان و میز شیک، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و ... وجود دارند. داخل اتاق ها تخت خواب های دونفره، کمد لباس، بند رخت جهت خشک کردن لباس‌ها، چوب رخت، تجهیزات اتو، میز و آینه آرایش و ... در نظر گرفته شده اند. سرویس بهداشتی واحدها نیز شامل حمام و توالت بوده و دارای ماشین لباسشویی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. اقامت در واحدهای این هتل آپارتمان دوست داشتنی مانند اقامت در خانه خود مهمانان راحت و دل‌چسب است و برای مهمانان خاطره و تجربه شیرینی خواهد بود.

فاصله هتل سویت هوم تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود استانبول: ۳٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است