search
menu

هتل Sultans Inn Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultans Inn Istanbul
امکانات هتل سلطانز این استانبول
خدمات هتل سلطانز این استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل سلطانز این

درباره هتل Sultans Inn Istanbul


هتل سلطانز این استانبول یکی از هتل‌های میان رده بسیار مقرون به صرفه در شهر استانبول است که نسبت به هزینه دریافتی از مهمانان، ارزش اقامت فراوانی دارد. مهم‌ترین ویژگی این هتل موقعیت بی‌نظیر آن است که دسترسی به تمام زیبایی‌های شهر استانبول را برای مسافران آسان می‌کند. از یک طرف این هتل نزدیک به اماکن تاریخی معروف شهر است و با اقامت در آن می‌توانید هر زمانی که تمایل داشته باشید به این اماکن دسترسی پیدا کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. از طرف دیگر هتل به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و موقعیتی عالی را برای مسافران فراهم می‌کند تا از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی شهر استانبول همزمان بهره‌مند شوند. مهمانان ساکن در این هتل به دلیل نزدیکی به دریا می‌توانند مدت زمان زیادی از سفر خود را در سواحل زیبای استانبول سپری کنند و از برنامه‌ها و تفریحات مهیج موجود در این سواحل لذت ببرند.
علاوه برآن در اطراف هتل Sultans Inn مغازه‌ها و فروشگاه‌های گوناگونی قرار گرفته‌اند که بهترین محل را برای خرید و گشت و گذار مهمانان فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات نابی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل سلطانز این استانبول


امکانات رفاهی متعددی در هتل سلطانز این استانبول وجود دارند که از لحاظ قیمت واقعا مقرون به صرفه هستند و برای آن دسته از مسافرانی که قصد دارند با بودجه‌های محدودتر به شهر استانبول سفر کنند یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آیند. صبحانه در هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و شما می‌توانید طعم متفاوت صبحانه‌های دلچسب ترکی را در این هتل تجربه کنید. برای صرف وعده‌های ناهار و شام، مسافران می‌توانند با پیاده روی‌های بسیار کوتاه به رستوران‌های خوب و متنوعی دسترسی داشته باشند که انواع غذاهای سنتی ترکی و بین المللی در آن‌ها سرو می‌شوند. پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و استفاده از اینترنت نیز در سرتاسر ملک هتل برای مسافران رایگان است. تهویه مطبوع، اتاق‌های غیر سیگاری، دزدگیر، امنیت ۲۴ ساعته، صندوق امانات و… از دیگر امکانات موجود در هتل Sultans Inn هستند.

خدمات هتل سلطانز این استانبول


خدماتی که در هتل سلطانز این استانبول ارائه می‌شوند به همراه امکانات رفاهی موجود در این هتل دست به دست یکدیگر می‌سپارند تا مهمانان سفر راحتی را تجربه کنند و در زمان اقامت کمبودی نداشته باشند. پرسنل هتل به سه زبان انگلیسی، ترکی و فرانسوی مسلط هستند و به صورت ۲۴ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. مهمانان می‌توانند از مرکز کرایه خودرو در هتل یک خودرو شخصی برای خود کرایه کنند و از گشت و گذار در تمام نقاط استانبول لذت ببرند. خدمات خانه داری این هتل فعال است و اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت می‌شوند. هتل دارای خدمات تور نیز است که مهمانان می‌توانند جهت آشنایی بیشتر با نقاط تماشایی شهر استانبول و بهره مندی حداکثری از لحظات سفر خود از آن استفاده کنند.
از دیگر خدمات هتل Sultans Inn می‌توان به خشکشویی، خدمات بلیط، سرویس اتو، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

واحدهای اقامتی


هتل Sultans Inn دارای واحدهای اقامتی تمیز و زیبایی است که مهمانان در آن‌ها احساس راحتی می‌کنند و براساس هزینه‌ای که برای هر شب اقامت از مسافران دریافت می‌شود این واحدها کاملا مناسب و مقرون به صرفه هستند. از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل سلطانز این استانبول می‌توان به اتاق یک نفره استاندارد، اتاق دونفره استاندارد، اتاق دوقلوی استاندارد، اتاق دونفره اقتصادی و اتاق سه تخته استاندارد اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل Sultans Inn دارای امکانات متعددی هستند که تمام شرایط لازم برای یک مسافرت چندروزه به یادماندنی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلویزیون، کانال‌های ماهواره ای، قهوه ساز، چای ساز، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل سلطانز این


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است