search
menu

هتل Sultan Palace Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultan Palace Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سلطان پالاس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلطان پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sultan Palace Hotel Istanbul


هتل سه ستاره سلطان پالاس در شهر استانبول در کشور ترکیه واقع‌شده‌است. شهر استانبول شهر تاریخ و فرهنگ است و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و مراکز خرید، سواحل و اسکله‌های زیبایی دارد که باعث شده‌است تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا به آن سفر کنند و مقصدی محبوب برای سفر شود. اقامت در بوتیک هتل سلطان پالاس تجربه‌ اقامتی شیرین و خاطره‌انگیز را به شما می‌دهد زیرا در قلب شهر تاریخی استانبول قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های مشهور استانبول نزدیک است. هتل Sultan Palace Hotel، هتلی اقتصادی و به صرفه است که برای اقامت مسافرانی که زوج هستند یا با خانواده سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، نگران مسافت بین فرودگاه و هتل نباشید، زیرا فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن تا هتل سلطان پالاس استانبول تنها ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
همچنین فرودگاه آتاتورک در فاصله‌ی نیم ساعته از هتل Sultan Palace Hotel واقع شده‌است. دریای مرمره در نزدیکی هتل سلطان پالاس استانبول است و با حدود ۱۰ دقیقه ‌پیاده‌روی این امکان را دارید تا در امتداد دریا در خیابان قدم بزنید و حسی ناب و خوشایند را تجربه کنید. از مزیت‌های دیگر هتل Sultan Palace Hotel این است که تا دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله کمی دارد و در کمتر از ۳۰ دقیقه با ماشین به آنجا می‌رسید. خوب است بدانید که هتل سلطان پالاس به ایستگاه قطار تراموا (Cemberlitas Tram Station) نزدیک است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سلطان پالاس


هتل سلطان پالاس دارای امکانات، تجهیزات و خدمات با کیفیت و خوبی است که برای اقامت آسوده و فراموش‌نشدنی مهمانان تعبیه شده‌اند و در اختیار مسافران قرار گرفته‌است. در هتل سلطان پالاس، یک لابی دنج و شیک قرار دارد که میز خدمات تور هم در آنجا واقع شده‌است. همچنین این هتل عالی دارای آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضای هتل، صندوق امانات، رستوران برای سرور کردن صبحانه، تراس روی بام، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، تهویه مطبوع، فکس، فتوکپی و پرستار کودک است. خدمات نظافتی هتل سلطان پالاس استانبول شامل نظافت روزانه، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل Sultan Palace Hotel استفاده کنید تا تردد آسان‌تری داشته باشید. اگر علاقه به گشتن شهر با خودرو دارید و خودتان می‌خواهید رانندگی کنید، امکان کرایه اتومبیل هم فراهم است.

اتاق های هتل


در هتل سلطان پالاس در مجموع تعداد ۱۹ اتاق وجود دارد که در انواع مختلفی هستند. تمام اتاق‌ها با امکانات و چیدمانی خوب برای اقامتی راحت طراحی شده‌اند که شامل این اتاق‌ها هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های اقتصادی، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین یا تخت دابل، اتاق‌های سه تخته، اتاق‌هایی با نمای دریا و اتاق‌هایی با نمای دریا که بالکن هم دارند و می‌توانید دریای زیبا و آبی مرمره را تماشا کنید و لذت ببرید.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل سلطان پالاس استانبول انواع وسایل و امکانات برای اقامت آسوده و بی دغدغه‌ی مسافران فراهم شده‌است که شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز، صندلی، میز آرایش، کمد لباس، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، آباژور، گهواره کودک در صورت درخواست، تلفن و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس روی بام هتل سلطان پالاس که چشم‌اندازی حیرت‌انگیز و گیرا از مسجد سلطان احمد یا همان مسجد آبی، بخشی از شهر استانبول و دریا دارد، می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و یا همراهان خود بنشینید، گپ بزنید، میان وعده میل کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز و دلپذیر را سپری کنید.

رستوران هتل


در رستورانی که در داخل هتل Sultan Palace Hotel قرار دارد تنها می‌توانید صبحانه میل کنید که با خوراک‌های لذیذ و به صورت بوفه می‌توانید از خود پذیرایی کنید و صبحانه‌ای مفصل و خوشمزه را در فضایی دنج میل کنید.

فاصله هتل سلطان پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است