search
menu

هتل Sultan House Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultan House Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سلطان هاوس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلطان هاوس استاتبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sultan House Istanbul


در فاصله ۱۷۰ متری از میدان سلطان احمد اقامتگاه مدرن سلطان هاوس قرار گرفته که دارای امکاناتی مانند وای فای رایگان، رستوران و تراس است. سلطان احمد یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین محله های دیدنی استانبول است که جاذبه های تاریخی فراوانی را نیز در دل خود دارد. هتل سلطان هاوس خود خانه ای قدیمیست که از دوران عثمانی به یادگار مانده و پس از انجام بازسازی ها و تغییر کاربری در اواخر سال ۲۰۱۰ به عنوان اقامتگاهی مدرن آغاز به کار کرد و امروزه به عنوان هتلی زیبا پذیرای مهمانانیست که بلیط هواپیما خریده و به استانبول سفر کرده اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سلطان هاوس استانبول


سلطان هاوس با مهمان نوازی گرم و موقعیت جغرافیای خوب خود کاری کرده که مهمانانش به ویژه زوج های جوان علاقه خاصی به اقامت در این هتل داشته باشند و هر گردشگری که برای یکبار در این هتل اقامت داشته به مهمان وفادار هتل تبدیل شده است. خدمات شاتل، رفت و برگشت فرودگاهی، آسانسور، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات خشک شویی، خدمات لباسشویی و اتو بخشی از امکاناتی است که این هتل برای رفاه مهمانانش فراهم کرده است. اگر پیگیر اخبار و حوادث روز باشید می توانید روزنامه های صبحگاهی که در بخش لابی هتل وجود دارد را مطالعه کنید. برای مهمانانی که ماشین شخصی ندارند و تمایلی به استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول هم ندارد، خدمات کرایه اتومبیل ایجاد شده است. اما مهمانان دارای خودروی شخصی بد نیست بدانند که Sultan House فاقد پارکینگ اختصاصی است و مجبور خواهند بود اتومبیلشان را در خیابان های اطراف هتل پارک کنند. نگهبانی ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل سلطان هاوس استانبول هستند. کارکنان هتل به زبان های آذربایجانی، ترکیه ای، انگلیسی و ارمنی آشنا هستند.

اتاق های هتل


سلطان هاوس ۱۷ واحد اقامتی مختلف شامل اتاق اکونومیک، اتاق استاندارد، سوئیت دلوکس و آپارتمان آنکس است. اتاق اکونومیک آن در طبقه همکف قرار دارند و آپارتمان آنکس آن خود دارای ۴ طبقه اند که در هر طبقه ۱ واحد اقامتی جداگانه ایجاد شده است. بیشترین ظرفیت مهمانپذیری در اتاق ها را سوییت دلوکس با ظرفیت ۸ مهمان، دارد. فاصله بین ۲ ساختمان هتل تنها ۵ متر است.

امکانات اتاق های هتل


طراحی اتاق های هتل به گونه ای است که ترکیبی از معماری مدرن و قدیمی عثمانی را به نمایش گذاشته اند. همه اتاق ها ددرای کفپوش پارکت و مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سشوار، تلفن خط مستقیم، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. مهمانان در اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت. سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها علاوه بر سرویس بهداشتی و حمام خصوصی مجهز به لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، دمپایی و غیره هستند. خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته به اتاق ها ارائه داده خواهد شد. همه اتاق ها مجهز به صندوق امانات الکترونیکی هستند.

رستوران هتل


کافه رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه ترکیه ای را سرو کرده و بوفه صبحانه سرد و گرم آن در اختیار مهمانان است تا روزشان را با صبحانه ای قوی و پر انرژی آغاز کنند. تراس روباز آن نیز با چشم اندازی که رو به مسجد آبی و ایاصوفیه است پذیرای مهمانان در روزهای گرم سال می باشد.

فاصله هتل سلطان هاوس استاتبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است