search
menu

هتل Subrosa Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Subrosa Hotel Istanbul
امکانات هتل سابروسا استانبول
خدمات هتل سابروسا استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سابروسا استانبول

درباره Subrosa Hotel Istanbul


هتل سابروسا استانبول در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته و به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده‌ای که دارد در بین مسافران شهر استانبول محوبیت فراوانی پیدا کرده است. استانبول یکی از توریستی‌ترین و جذاب‌ترین شهر‌های کشور ترکیه است که بیشتر شهرت آن به دلیل زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی است که در این شهر وجود دارند. آب انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، کاخ دلما باغچه و… تنها گوشه‌ای از اماکن تاریخی این شهر هستند که با اقامت در هتل سابروسا می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید و اوقات فراغت بسیار خوشی را در طول سفر تجربه کنید. علاوه بر آن بازار بزرگ استانبول نیز که یکی شاهاکارهای معماری دنیا و از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است در نزدیکی همین هتل قرار گرفته و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند از این بازار دیدن کنند و از گشت و گذار و خرید در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Subrosa Hotel Istanbul اقامت داشته باشید و سفری زیبا و متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل سابروسا استانبول


امکانات و خدمات مقرون به صرفه‌ای که هتل سابروسا استانبول به مهمانان ارائه می‌دهد سبب شده‌اند که مسافران از اقامت در این هتل راضی باشند و اگر برای چندمین بار به شهر استانبول سفر کردند باز هم همین هتل را برای سکونت انتخاب کنند. در اطراف این هتل رستوران‌های ترکی، دریایی و بین المللی متفاوتی قرار دارند که مهمانان می‌توانند صرف غذا در آن‌ها را تجربه کنند و از تنوع غذاهای آن‌ها لذت ببرند. هتل دارای سالن مشترک اختصاصی برای تماشای تلویزیون است و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را در طول سفر برای مهمانان فراهم می‌کند. یک باغ زیبا و سرسبز در محوطه هتل قرار گرفته که مهمانان می‌توانند در زمان اوقات فراغت در آن قدم بزنند و به استراحت و تفریح بپردازند. یک کتابخانه زیبا نیز در این هتل قرار دارد که محیطی آرام و دوست داشتنی را برای عاشقان مطالعه فراهم می‌سازد. منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق‌های خانوادگی، مغازه هدیه فروشی و… از دیگر امکانات Subrosa Hotel Istanbul به شمار می‌روند.

خدمات هتل سابروسا استانبول


مهمانانی که قبلا در هتل سابروسا استانبول اقامت داشته‌اند از خدمات این هتل راضی بوده‌اند و مهمانوازی و رفتار صمیمانه‌ای که پرسنل هتل با مسافران دارند به خوبی توانسته نظر گردشگران شهر استانبول را به خود جذب کند. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و با چندین زبان از جمله انگلیسی، عربی، اسپانیایی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات صندوق امانات است و از اشیاء گرانقیمت و ارزشمند مهمانان نگهداری می‌کند. در این هتل خدمات تبدیل ارز نیز به مسافران ارائه می‌شود و مهمانان برای تامین ارز مورد نظر خود نیازی به رفت و آمدهای خسته کننده و طولانی نخواهند داشت. علاوه بر آن خدمات تور هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران را برای تجربه سفری زیباتر و دلپذیر‌تر راهنمایی می‌کند. نگهبانی ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، تهیه بلیط، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… از دیگر خدمات Subrosa Hotel Istanbul هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل سابروسا استانبول دارای فضایی بزرگ به همراه دکوراسیونی زیبا هستند که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. اتاق دبل، اتاق استاندار توئین، اتاق استاندارد سه نفره، اتاق دبل اقتصادی و… از جمله واحدهای اقامتی این هتل به شمار می‌روند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی هتل سابروسا استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، میز مطالعه، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سابروسا استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۳.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است