search
menu

هتل Sublime Porte Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sublime Porte Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سوبلیم پورت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوبلیم پورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sublime Porte Hotel Istanbul


هتل سوبلیم پورت استانبول یک هتل سه ستاره است که در شهر استانبول واقع شده‌است. همانطور که می‌دانیم استانبول یک شهر گردشگری است و سالانه مسافران زیادی برای خرید از مراکز خرید استانبول و دیدن جاهای دیدنی استانبول مانند: مسجد ایاصوفیه، موزه پرا، کاخ توپکاپی، کاخ موزه دلمه باغچه و ... به این شهر سفر می‌کنند. این هتل یکی از هتل‌هایی است که چشم انداز آن بسیار زیباست و از اتاق‌های آن می‌توانید دریا را ببینید. مبلمان هتل نیز بسیار شیک و مدرن انتخاب شده‌است و شما به راحتی می‌توانید در این هتل احساس راحتی و آرامش را تجربه کنید. هتل در محوطه‌اش باغ نیز دارد و شما به راحتی می‌توانید با قدم زدن در این باغ آرامش را تجربه کنید. بالکن موجود در هتل نیز می‌تواند سبب شود تا در فضای آزاد این قسمت از دیدن مناظر اطراف لذت ببرید. اگر بصورت هوایی می‌خواهید به استانبول سفر کنید بهتر است از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما بصورت آنلاین بلیط خریداری کنید و اقامت در هتل Sublime Porte Hotel Istanbul را نیز برای طول مدت اقامتتان در استانبول انتخاب کنید تا آرامش بیشتری را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل سوبلیم پورت استانبول


امکانات عمومی هتل Sublime Porte Hotel Istanbul متناسب با سطح هتل است و از آنجایی که یک هتل سه ستاره است از امکانات خوبی برخوردار است. از مهم‌ترین امکاناتی که در هر هتلی باید وجود داشته‌باشد، امکان اتصال به اینترنت است که می‌تواند خیال شما را از تمام کارهای اینترنتی و آنلاین راحت کند. شما در همه بخش‌های هتل به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید. پارکینگ نیز از جمله امکاناتی است که بدون دریافت هزینه اضافی در اختیار مسافران قرار داده‌می‌شود. لاندری، خشکشویی و اوتو نیز با هزینه اضافی آماده خدمات رسانی برای مسافران است.
تراس و بالکن بخش‌هایی از هتل هستند که شما می‌توانید زمان استراحتتان را در این بخش از هتل سپری کنید و از بودن در این قسمت از هتل لذت ببرید. نگهبانی هتل نیز می‌تواند در تامین هر چه بیشتر امنیت مشارکت داشته‌باشد. از آنجایی که در اطراف محوطه هتل باغ وجود دارد، وجود نگهبانی می‌تواند خیال شما را بسیار راحت کند. مسافرانیکه از کشورهای خارجی به این شهر سفر می‌کنند به راحتی می‌توانند از خدمات تبدیل ارز هتل استفاده کنند و نیازی به پیدا کردن صرافی در خارج از هتل ندارند. شاتل فرودگاهی نیز در اختیار آن دسته از مسافران که با هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند، قرار می‌گیرد. پذیرش هتل شبانه روزی و بصورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران است تا با خیال راحت بتوانند با هتل در ارتباط باشند. اتاق‌هایی وجود دارد که افراد سیگاری می‌توانند بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد با خیال راحت سیگار بکشند و نظم عمومی هتل را دچار اخلال نکنند. تهویه مطبوع هتل و وجود وسایل گرمایشی و سرمایشی هتل از سایر مواردی است که اقامت شما را با آسایش بیشتری همراه خواهد ساخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل سوبلیم پورت استانبول بسیار راحت و جذاب هستند و اقامت دلچسبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. رنگ اتاق‌های هتل و دیوارهای آن تیره رنگ است و طراحی چراغ خواب‌ها طوری انجام شده‌است که فضایی بسیار دلنشین و آرامش‌بخش را پدید آورده‌است. حمام و سرویس بهداشتی بسیار شیک و تمیزی در تمام اتاق‌ها وجود دارد و از نظر بهداشتی در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارند. تخت‌های بسیار راحت و ملافه‌ها و تشک‌های با کیفیت و تمیز در تمام واحدها وجود دارد. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند و چشم انداز رو به دریا دارند و این موارد اقامت را بسیار رویایی‌تر خواهند ساخت. تلویزیون نیز از امکانات مشترک تمام اتاق‌های هتل Sublime Porte Hotel Istanbul است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دلوکس با چشم انداز دریا و با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق با چشم انداز باغ شامل یک تخت دو نفره دو تخت تک نفره
• اتاق شامل یک تخت دو نفره
• اتاق با تخت دو نفره بزرگ و یک تخت فوتون

رستوران هتل


هتل سوبلیم پورت استانبول رستوران ندارد ولی کافه‌ای برای نشستن و خوردن یک میان وعده در آن وجود دارد.

فاصله هتل سوبلیم پورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه دلمه باغچه: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است