search
menu

هتل Stay Inn Taksim Hostel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Stay Inn Taksim Hostel
امکانات هاستل استی این تکسیم
خدمات هاستل استی این تکسیم
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هاستل استی این تکسیم استانبول

درباره Stay Inn Taksim Hostel


هاستل استی این تکسیم استانبول یک خوابگاه ۴ ستاره در شهر استانبول است که محیطی امن با امکانات رفاهی مناسب را در اختیار مسافرانی که دوست دارند اقامتی کم هزینه را در استانبول تجربه کنند قرار می‌دهد. موقعیت مکانی این هاستل فوق العاده عالی است و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به میدان تکسیم استانبول دسترسی داشته باشید. تکسیم یکی از معروف‌ترین و توریستی‌ترین نقاط شهر استانبول است که تقریبا هر مسافری که به استانبول سفر می‌کند دست کم یکبار از این میدان بازدید می‌کند. خیابان استقلال نیز یکی از شلوغ‌ترین و پرطرفدار‌ترین خیابان‌های شهر استانبول است که در نزدیکی همین هاستل قرار دارد. برج گالالتا، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلما باغچه و… نیز از دیگر اماکن تاریخی نزدیک به این خوابگاه هستند که با اقامت در آن به راحتی می‌توانید به این اماکن دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Stay Inn Taksim Hostel اقامت داشته باشید و سفری زیبا، راحت و اقتصادی را در یکی از توریستی‌ترین شهر‌های کشور ترکیه تجربه کنید.

امکانات هاستل استی این تکسیم


هاستل استی این تکسیم استانبول ویژگی‌های خوب متفاوتی دارد که سبب شده است بسیاری از مسافرانی که به شهر استانبول سفر می‌کنند این مکان را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. هاستل دارای محیطی کاملا تمیز و امن است که اتاق‌هایی کوچک با فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی را برای اقامت به مهمانان ارائه می‌دهد. تراس موجود در هاستل محیطی زیبا را برای استراحت مهمانان فراهم می‌کند و مسافران می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت از فضای آن بهره‌مند شوند. یک کافه زیبا و شیک در این هاستل قرار گرفته و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا ضمن وقت گذرانی و صرف میان وعده‌های جذاب و متنوع، با دوستان زیادی نیز آشنا شوند و سفر را برای خود زیباتر و هیجان‌انگیز‌تر کنند. در اطراف این هاستل رستوران‌های فراوانی وجود دارند که انواع غذاهای ترکی و محلی را به مسافران ارائه می‌دهند و مهمانان می‌توانند برای هر وعده غذایی صرف غذا در یکی از این رستوران‌ها را تجربه کنند. صندوق امانات، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های عایق صدا و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Stay Inn Taksim Hostel هستند.

خدمات هاستل استی این تکسیم


هاستل استی این تکسیم استانبول خدمات متنوعی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد که کیفیت اقامت در این خوابگاه را برای مسافران بیشتر می‌کنند. هاستل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل این هاستل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و با سه زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. هاستل دارای خدمات خانه داری روزانه است و تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه نظافت می‌شوند. سرویس اتو و خشکشویی نیز در این خوابگاه وجود دارند و خدمات شست و شوی لباس‌ها را به مهمانان ارائه می‌دهند. این هاستل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و ارز مورد نیاز مسافران را در محل برای آنان فراهم می‌کند. نگهبانی ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، بازی‌های رومیزی، میز تور، خدمات دربان، محل نگهداری چمدان و… نیز از دیگر خدمات موجود در Stay Inn Taksim Hostel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این خوابگاه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هاستل استی این تکسیم استانبول واحدهای اقامتی مینیمال با فضایی جمع و جور و دوست داشتنی و طراحی داخلی با رنگ‌های سفید و روشن را به مهمانان ارائه می‌دهد. سقف تمام اتاق‌ها به شیوه‌ای زیبا و با بهره گیری از هنر مسجدسازی در زمان عثمانی تزئین شده‌اند و به زیباتر دیده شدن محیط واحدها کمک می‌کنند. انواع مختلفی از واحدهای اقامتی با ظرفیت تخت‌های متنوع در این هاستل در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و هاستل دارای یک آشپزخانه مشترک نیز است که در صورت تمایل مهمانان می‌توانند در آن آشپزی کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکاناتی که واحدهای اقامتی Stay Inn Taksim Hostel به مهمانان ارائه می‌شوند با توجه به هزینه دریافتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب هستند. تمامی اتاق‌های این مجموعه فضایی تمیز، زیبا و البته امن را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که دارای امکاناتی مانند تختخواب‌های راحت، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتو کشی و… هستند. واحدهای اقامتی این مجموعه دارای حمام مشترک هستند و در صورت درخواست اتو مو و سشوار نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هاستل استی این تکسیم استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است