search
menu

هتل Star Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Star Hotel Taksim Istanbul
امکانات کلی استار هتل تکسیم استانبول
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله استار هتل تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Star Hotel Taksim Istanbul


هتل ۳ ستاره استار تکسیم در قلب شهر استانبول قرار دارد و تنها چند قدم تا میدان تکسیم فاصله دارد. گروه هتل‌های ستاره یک شرکت با سابقه است که در سال ۱۹۷۰ تاسیس شده است. این هتل به مکان‌های تاریخی و فرهنگی مانند برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، برج دختر، آب انبار باسیلیکا و موزه ایاصوفیه دسترسی دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۳۱ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Star Hotel Taksim Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت در این شهر پر جنب و جوش به شمار می‌آید.

امکانات کلی استار هتل تکسیم استانبول


این هتل برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان و خدمات دربان ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتو و خدمات اتاق هتل بهره‌مند شوند. در میز تور، کارکنان خوش برخورد اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های محلی ارائه می‌دهند و در کرایه ماشین کمک می‌کنند. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی در دسترس است. برای کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ در نظر گرفته شده است که با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل Star Hotel Taksim Istanbul مراجعه کنید. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.
برای آسودگی خاطر خود می‌توانید اشیای با ارزش خود را به صندوق امانات هتل تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. جا به جایی بین طبقات برای افرادی که دارای مشکلات مفصلی هستند راحت بوده و از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل برای افراد سیگاری مکان‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. مرکز اسپای هتل بسیار مجهز بوده و مکانی برای آرامش و رفع خستگی پس از یک روز خسته‌کننده به شمار می‌آید. کارکنان استار هتل تکسیم استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های متعددی برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت در هتل Star Hotel Taksim Istanbul وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، اجرای موسیقی زنده، گالری‌های هنری موقت و شرکت در کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود، اشاره کرد.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
انواع اتاق‌های استار هتل تکسیم استانبول عبارتند از:
• اتاق دبل
• اتاق توئین
• اتاق یک نفره
• اتاق سه تخته اقتصادی
اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان ساده، گرمایش مرکزی و تلویزیون LED هستند. برخی از اتاق‌ها دارای پنجره هایی با چشم انداز پانوراما به شهر هستند. هتل دارای اتاق های سیگاری و غیر سیگاری است. در هر یک از اتاق‌ها تجهیزات تهیه چای و قهوه، وای فای رایگان، تلفن، میز، آینه و کمد لباس وجود دارد. برای راحتی میهمانان در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


صبح‌ها، هتل Star Hotel Taksim Istanbul یک صبحانه قاره‌ای غنی سرو می‌کند. استار هتل تکسیم یک کافه بار نیز دارد که نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه را ارائه می‌دهد. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود.

فاصله استار هتل تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه‌جات: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است