search
menu

هتل Stanpoli Hostel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Stanpoli Hostel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هاستل ستانپولی استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل ستانپولی استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Stanpoli Hostel Istanbul


هاستل ستانپولی از اقامتگاه‌های ارزان و مقرون به صرفه‌ای است که در جوار مسجد سلطان احمد واقع شده است. محله‌ای که هتل ستانپولی در آن واقع شده، به محله کوچک سلطان احمد معروف است. از آنجایی که این نقطه از شهر استانبول محل قرارگیری جاذبه‌های تاریخی شهر است، کسانی که اقامت در هاستل استانپولی را برگزینند، می‌توانند پیاده به بازدید از جاذبه‌های اصلی شهر مانند مسجد آبی بروند. با خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول و اقامت در هاستل ستانپولی یک سفر کاملا مقرون به صرفه به شهر استانبول خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هاستل ستانپولی استانبول


این هاستل در مقایسه با هتل‌های هم‌رده‌اش جزو محبوب‌ترین اقامتگاه‌های گردشگران به حساب می‌آید چون از همه نظر خود را به سطح استانداردهای جهانی رسانده و میزبانیٍ فوق العاده‌ای از گردشگران استانبول دارد. هتل از نظر نظافت، دسترسی به نقاط مختلف شهر و جاذبه‌ها، امکانات و نرخ اقامتی به اکثر هتل‌های ۳ ستاره برتری دارد و از همه مهم‌تر کارکنان خوش‌برخورد و حرفه‌ای هاستل Stanpoli Hostel Istanbul به بهترین نحو از مهمانان میزبانی می‌کنند. استفاده از اینترنت در همه جای هاستل ممکن و به صورت رایگان است. با اینکه هتل پارکنیگ اختصاصی ندارد ولی مکان‌هایی برای پارک خودرو مهمانان در دسترس است. از این گذشته خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در هاستل ستانپولی ارائه می‌شود تا مسیر ۳۰ کیلومتری هتل تا فرودگاه با دغدغه کمتری طی ‌شود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هاستل ستانپولی به خاطر قرارگیری در خیابانی خلوت، خواب‌های آسوده و راحتی را در خوش‌خواب‌هایش به مهمانان هدیه می‌دهد. اتاق‌های هتل در ۲ دسته اتاق‌های دبل و خوابگاهی ارائه می‌شوند و مهمانان می‌توانند بنا به بودجه‌ای که برای سفر خود اختصاص داده‌اند، یکی از این ۲ نوع اتاق‌ها را انتخاب کنند. اقامت در اتاق‌های هتل همراه با ارائه صبحانه بوده و چشم اندازهای زیبایی از دریای مرمره از آن‌ها پیداست. همه اتاق‌های هاستل ستانپولی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، یخچال، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. در خوابگاه‌های این هاستل نیز کمدهای قفل‌دار و کمد لباس در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. این هتل ۳ طبقه در مجموع ۳۶ واحد اقامتی دارد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


یکی از بخش‌های محبوب هاستل Stanpoli Hostel Istanbul تراس نقلی آن است که منظره زیبایی از دریای مرمره و بخش آسیایی استانبول از آن پیداست. این دریا فقط ۴۰۰ متر با اقامتگاه فاصله دارد و در شب‌های تابستانی صرف چای و نوشیدنی در این تراس دلنیشن‌تر می‌شود. در طول سفر و اقامت خود در استانبول می‌توانید برای رفت و آمد، تور گردشگری و راهنمای تور از خدمات هاستل ستانپولی بهره‌مند شوید، فقط کافیست درخواست‌های خود را به پذیرش هتل اطلاع دهید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در تمامی امور سفری شما خواهند بود. برای اینکه در وقت خود صرفه‌جویی داشته باشید، هر سوال و مشکلی داشتید از پرسنل این هاستل کمک بگیرید.

رستوران هتل


هاستل ستانپولی فاقد رستوران است ولی این بدین معنا نیست که برای صرف وعده‌های غذایی دغدغه رفت و آمد و یافتن رستوران‌های باکیفیت برای مهمانان پیش بیاید. در مجاورت ساختمان هتل رستوران New Season با منوی متنوعی از غذاهای ترکی، آسیایی و مدیترانه‌ای از مهمانان میزبانی می‌کند و همچین با کمی پیاده روی می‌توان رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل پیدا کرد. این هاستل در تراس پشت بامش صبحانه‌های متنوعی به سبک سلف سرویس سرو می‌کند که شامل آیتم‌های محلی و بین المللی است و هنگام میل صبحانه می‌توان نظاره گر بافت تاریخی شهر و چشم‌اندازهای دریا بود.

فاصله هاستل ستانپولی استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است