search
menu

هتل Spinel Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Spinel Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اسپینل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسپینال تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Spinel Hotel Istanbul


بدون شک یکی از شناخته شده ترین جاذبه ها و جاهای دیدنی استانبول مسجد و موزه ایاصوفیه است که توجه هر علاقه مند به تاریخی را به خود جلب می کند. حال تصور کنید در هتلی اقامت دارید که در فاصله ای چند دقیقه ای از این جاذبه قرار دارد و تنها با ۵ دقیقه پیاده روی به این جاذبه تاریخی خواهید رسید. Spinel Hotel Istanbul از چنین مزیتی برخوردار است و نه تنها ایاصوفیه، بلکه دیگر آثار تاریخی و دیدنی استانبول نیز در چند قدمی تان خواهد بود اگر در هتل اسپینال استانبول اقامت داشته باشید. اگر اسپینال توجه تان را به خود جلب کرده بد نیست نگاهی هم به خدمات و امکانات آن داشته باشید تا با خیالی آسوده نسبت به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما استانبول اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسپینل استانبول


مهمانانی که در اسپینال اقامت دارند به اینترنت رایگان در بخش های مختلف هتل دسترسی خواهند داشت و اگر جزو مهمانانی هستید که با خودروی شخصی سفر کرده اند، می توانید از پارکینگ رایگان هتل برای پارک اتومبیلتان استفاده کنید و خیالتان هم از بابت امنیتش راحت باشد چون هتل دارای دوربین مداربسته در محوطه خارجی و بخش های عمومی است و نگهبانی هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد.
یکی از بهترین امکانات و خدمات هتل خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات کرایه خودرو است. این دسته از خدمات بدون شک مورد علاقه مهمانانی است که به صورت هوایی و با خرید بلیط ارزان استانبول سفر کرده اند و در استانبول خودروی شخصی ندارند؛ چون این امکان را به مهمانان می دهد تا دردسر پیدا کردن ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی را کم کنند. البته اگر به دنبال ماجراجویی در استانبول هستید و می خواهید مثل مردم ترکیه از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنید هم بد نیست سری به بخش پذیرش هتل بزنید. این بخش خدمات تهیه بلیط و کانسیرج را ارائه می دهد که می توانید از کارکنان این بخش درخواست تهیه بلیط وسیله های عمومی و یا بلیط جاذبه ها را داشته باشید.
هتل اسپینال فروشگاه کادویی هم دارد که می توانید از آن سوغات و یادگاری هایی را برای خود و یا دوسانتان تهیه کنید.
دیگر خدمات و امکاناتی که با اقامت در هتل اسپینال به آن ها دسترسی خواهید داشت عبارتند از خدمات تبدیل ارز، صدور فاکتور، چک این/ چک اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، دستگاه فکس/ فتوکپی، سالن جلسات، نهار بسته بندی شده و فضای مخصوص سیگار.

اتاق های هتل


اسپینال اتاق های مختلفی را با توجه به نیازهای مهمانانش ایجاد کرده است. اتاق های سینگل استاندارد هتل با ظرفیت یک بزرگسال و یک کودک مناسب افرادی است که به صورت انفرادی سفر کرده اند. اتاق های استاندارد دابل، دلوکس دابل و استاندارد تویین آن برای مهمانان ۲ نفره، اتاق های تریپل آن برای مهمانان ۳ نفره و آپارتمان های ۲ خوابه آن برای مهمانانی بیش از ۳ نفر در نظر گرفته شده است. آپارتمان های ۲ خوابه هتل شامل ۲ تخت سینگل، ۱ تخت دابل و ۱ مبل تخت خواب شو هستند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل اسپینال دارای مینی بار، صندوق اماناتی در سایز لپ تاپ و سرویس حمام داخل سوئیت هستند. برای سرگرمی مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون ال ای دی نیز قرار داده شده است و خدمات روم سرویس به تمامی اتاق های هتل ارائه می شود. برخی از اتاق های هتل دارای فضای نشیمن و تراسی رو به دریا هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


مهمانان اسپینال با اقامت در این هتل از اجرای زنده موسیقی، شب ها و شام های موضوعی و ماهیگیری (دور از محوطه هتل) لذت خواهند برد. البته برای دسترسی به این امکانات باید هزینه مرتبط را بپردازید.

رستوران هتل


صبحانه در اسپینال به صورت بوفه در فضای باز سرو می شود و علاوه بر آن در ۱ کیلومتری هتل رستوران های مختلفی هستند که می توانید برای میل کردن غذا سری به آن ها بزنید.

فاصله هتل اسپینال تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا بازار آراستا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است