search
menu

هتل Sparkle Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sparkle Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اسپارکل استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسپارکل از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Sparkle Hotel Istanbul


هتل اسپارکل استانبول هتلی ۳ ستاره در منطقه شیشلی یعنی بخش اروپایی استانبول است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ درهای خود را به روی کسانی که بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده و قصد اقامت در این شهر را داشته اند، باز کرد. منطقه جدید و اعیان نشین شیشلی از شلوغی های بافت قدیمی شهر فاصله دارد و آسایش و آرامش بیش تری در آن پیداست. از طرفی با وجود وسایل نقلیه عمومی و هم چنین مراکز خریدی مثل مرکز خرید جواهر، مغازه های نفیس، تماشا خانه ها، سالن های کنسرت، موزه آتاتورک، قصر ایلامور و صد البته رستوران های محبوبش هر آنچه برای گردش نیاز باشد، داراست.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسپارکل استانبول


هتل اسپارکل اقامتی دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی، تراس، اینترنت رایگان و اتاق های خانواده است که حدود ۱.۶ کیلومتر با مرکز خرید جواهر فاصله دارد و کسانی که به عشق خرید به استانبول سفر کرده اند، اقامت در این هتل را ترجیح می دهند. از آنجا که سال های زیادی از افتتاح هتل Sparkle نمی گذرد، امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل تقریبا نو هستند و از طرفی امور نظافتی در این هتل با حساسیت زیادی انجام می شوند و نکته سنج ترین مهمانان نیز از این بابت خیالشان راحت خواهد بود. موقعیت مکانی خوب، خوش خواب های نرم و گرم اتاق ها و کارکنان خوش برخورد هتل از دلایلی هستند که اقامت در این هتل را همراه با آرامش و آسایش ساخته اند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل اسپارکل استانبول دارای اتاق ها و سوئیت هایی دلباز است که در مجموع تعداد آن ها به ۲۴ واحد می رسد و در دسته اتاق های سوپریور، اکونومیک کوادراپل، دبل، استاندارد، سوئیت های خانواده، سوئیت تراس و جونیور ارائه می شوند. تقریبا تمامی واحدها دارای تخت های کوئین سایز هستند و با امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، چای ساز، سشوار، میز، حوله تن پوش، لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، تلفن و حمام اختصاصی مجهز شده اند. این اتاق ها عایق صدا بوده و آرامش و آسایش لازم را برای هر کسی فراهم می کنند. مهمانان می توانند لپ تاپ خود را در گاو صندوق اتاقشان جای دهند تا با خیال راحت تری به بیرون از هتل بروند. همانطور که گفته شد امور نظافتی اتاق ها و سوئیت ها به طور مرتب انجام می شود و تمامی واحدها همیشه تمیز و مرتب هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با اینکه هتل اسپارکل امکانات تفریحی و سلامتی متنوعی ندارد ولی هم برای سفرهای کاری مناسب است و هم سفرهایی که به قصد ماجراجویی در استانبول و تفریح در این شهر دیدنی برنامه ریزی شده اند. هتل اسپارکل برای جبران کمبود امکاناتش ساعات شادی و اجراهای زنده موسیقی را در برنامه هایش گنجانده است و همچنین می تواند با درخواست مهمانانش وعده های شام رمانتیکی را برای آن ها تدارک ببیند. زوج های جوان نیز می توانند در سوئیت های ماه عسل هتل اسپارکل خاطراتی به یادماندنی را ضمیمه بلیط هواپیمای خود کنند. تجهیزات VIP سرویس شاتل، روزنامه، خدمات فکس و کپی و نگهبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات Sparkle Hotel به شمار می روند.

رستوران هتل


کافه رستوران هتل اسپارکل با منویی متنوع در انتظار پذیرایی از مهمانان هتل است؛ از پاستا و برخی غذاهای اصلی گرفته تا برگرهای خانگی، انواع سالادها، شیرینی ها، آبمیوه ها، قهوه ها و چای. این رستوران با تم رنگی و فضای شادی که برای مهمانان فراهم کرده صبحانه های لذیذی برای مهمانان سرو می کند. البته مهمانان می توانند گاهی به رستوران های اطراف هتل مثل فود کورت مرکز خرید جواهر سر بزنند و کسانی که تمایل داشته باشند غذای خود را در اتاقشان میل کنند، می توانند از خدمات روم سرویس هتل استفاده کنند.

فاصله هتل اسپارکل از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

:
فاصله تا مرکز خرید جواهر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دلمه باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۸ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است