search
menu

هتل Sorriso Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Sorriso Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سوریسو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل سوریسو استانبول تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره Sorriso Hotel


هتل سوریسو استانبول از هتل‌های ۴ ستاره و باسابقه شهر است که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل که در منطقه پر گردشگر فاتح واقع شده تا جاهای دیدنی استانبول فاصله چندانی ندارد و کافی است برای بازدید از آن‌ها دقایقی پیاده‌روی کنید. قرار گرفتن هتل در منطقه تاریخی شهر گشت و گذار در استانبول را برای مهمانان و خریداران بلیط هواپیما استانبول راحت ساخته و در اتاق‌های دنج و راحتش آسایش آن‌ها را فراهم کرده است. در رستوران هتل سوریسو استانبول می‌توانید لذیذترین اسپشالیته های محلی را امتحان کنید و خستگی‌های ناشی از دوندگی در استانبول را در استخر و اسپای هتل از تن بیرون رانید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوریسو استانبول


در طی یک دهه‌ای که از تجربه هتل Sorriso Hotel Istanbul می‌گذرد، این هتل توانسته رضایت مهمانان خود را در خصوص کیفیت خدمات اینترنت، رسیدگی به امور نظافت، امکانات و برخورد حرفه‌ای کارکنانش جلب کند. هتل سوریسو استانبول با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی رفت‌وآمد بین فرودگاه و هتل را راحت‌تر ساخته است. این هتل فاقد پارکینگ است ولی امکاناتی همچون سالن آرایش و فروشگاه در آن وجود دارند. مهمانان هتل سوریسو در همه بخش هتل دسترسی به اینترنت خواهند داشت و استفاده از اینترنت رایگان است. رسیدگی به امور نظافتی نیز به‌طور مرتب در هتل انجام می‌شود. ضمناً برخی از امکانات هتل سوریسو برای استفاده افراد توان‌جو بهینه شده‌اند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل ۸ طبقه درمجموع دارای ۶۵ واحد اقامتی است که در قالب اتاق‌های استاندارد یک تا ۵ نفره ارائه می‌شوند. درباره اتاق‌های هتل باید گفت که این اتاق‌ها بسیار دل‌باز بوده و دارای بخش نشیمن هستند. این اتاق‌ها بسیار باسلیقه و به شکل دل‌نشینی دکور شده‌اند و در همه آن‌ها امکاناتی نظیر مینی بار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، چای‌ساز و میز گنجانده شده است. کوچک‌ترین اتاق هتل سوریسو ۱۸ مترمربع و بزرگ‌ترین آن ۴۷ مترمربع است که ظرفیت میزبانی از ۵ نفر را دارد.

امکانات رستوران


رستوران هتل سوریسو جایی است که مهمانان می‌توانند از منوی انتخابی آن انواع غذاهای محلی ترکی و بین‌المللی را سفارش دهند یا از بوفه رستوران که غذاهای متنوعی سرو می‌کند، غذایی مطابق با ذائقه خود پیدا کنند. این رستوران به‌صورت روزانه سوپ، دسرهای مختلف و ماهی‌های تازه و لذیذی طبخ می‌کند. درعین‌حال خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌شود و کسانی که تمایل به میل غذا در خلوت خود داشته باشند، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. صبحانه‌های هتل Sorriso به‌صورت بوفه سرو می‌شوند و مهمانان می‌توانند برای صرف چای و نوشیدنی به بار هتل سربزنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


کسانی که به خاطر اهداف کاری بلیط هواپیما استانبول خریده و در هتل سوریسو اقامت دارند می‌توانند در مرکز بیزینس این هتل و اتاق‌های جلسه آن به برنامه‌های کاری خود برسند. پرسنل هتل نه تنها با رفتار حرفه‌ای خود این اقامت را بی‌دردسرتر خواهند ساخت، بلکه در چیدن برنامه سفری نیز شما را راهنمایی خواهند کرد. در این هتل می‌توانید خستگی جسمانی را به سالن اسپای هتل سوریسو ببرید تا با خدمات ماساژ، جکوزی، اتاق بخار و اسپای آن روح و جسمتان را انرژی ببخشد. اینجا با میوه پذیرایی می‌شوید و از تراس آن می‌توانید چشم‌اندازهای زیبایی از شهر را ببینید و ساعاتی در کنار همراهان خود هم‌نشینی کنید.

فاصله هتل سوریسو استانبول تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان بایزید: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا دریای مرمره: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه ها: ۱.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است