search
menu

هتل Somerset Maslak Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Somerset Maslak Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سامرست ماسلاک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سامرست ماسلاک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Somerset Maslak Istanbul


هتل سامرست ماسلاک استانبول، هتل آپارتمانی در منطقه ماسلاک، استانبول است که با فراهم آوردن بهترین و ناب ترین امکانات و خدمات رفاهی، اقامت شیرین و فراموش نشدنی برای مهمانان رقم می زند. هتل سامرست ماسلاک استانبول به لحاظ موقعیتی در یکی از مناطق لوکس شهر قرار گرفته و تا تعدادی از مراکز خرید استانبول، پارک های استانبول، فرودگاه آتاترک و ... فاصله کمی دارد. امکانات فراهم شده در این هتل و برخورد شایسته و درخور کارکنان اقامت را برای مهمانان شیرین تر و جذاب تر می کند. رزرو هتل آپارتمان Somerset Maslak Istanbul به مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای تجربه اقامت لوکس و مناسب می خرند، پیشنهاد می گردد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سامرست ماسلاک استانبول


در هتل سامرست ماسلاک استانبول انواع امکانات و خدمات عالی و کامل برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت نیز ۲۴ ساعته و بدون محدودیت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی شیک و مدرن هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، روزنامه، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. طراحی و دکوراسیون لابی بسیار زیبا و دلباز است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات بیدارباش، روم سرویس، خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات کودک و کودکیاری، سوئیت پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، کرایه خودرو، خدمات شاتل فرودگاهی، تحویل سفارشات مارکت، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس، مبلمان مخصوص فضای باز، رستوران در فضای باز و ... در نظر گرفته شده اند که برای تنفس و استراحت امکانات مناسب و مطلوبی به حساب می آیند. مهمانانی که در سفر به استانبول قصد دارند حیوان خانگی شان را همراه بیاورند، می توانند امور پذیرش حیوانات خانگی را از طریق هماهنگی با پذیرش انجام دهند. در هتل سامرست ماسلاک استانبول، بابت پذیرش حیوانات خانگی هزینه اضافی از مهمان دریافت نمی گردد.
ضمنا، کارکنان هتل سامرست ماسلاک استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند و در ارتباط با مهمانان خارجی بسیار صمیمی و دوستانه برخورد می کنند.

اتاق های هتل


انواع واحدها و سوئیت ها با امکانات متنوع در هتل سامرست ماسلاک استانبول طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل سامرست ماسلاک استانبول شامل سوئیت ماه عسل، وی آی پی (VIP)، خانواده، استودیو دلوکس، واحد آپارتمانی تک خوابه، پنت هاوس تک خوابه، واحد آپارتمانی دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه، پنت هاوس سه خوابه و ... هستند. نمایی که مقابل پنجره اتاق ها قرار دارد، از چشم انداز شهر و استخر تشکیل شده است. دیوار واحدها عایق صدا بوده و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. تمام واحدهای هتل دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق ناهارخوری و ... هستند و تمام آن چه را که برای یک اقامت بی نظیر و فوق العاده لازم است، یک جا دارند. دکوراسیون اتاق ها مدرن و به روز است و اسباب و اثاثیه چیدمان یافته در اتاق ها باکیفیت و شیک هستند. ترکیب رنگی به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها، حس دلنشین و آرامش بخش به اتاق ها بخشیده است. مهمانان از اقامت در این واحدها بسیار لذت می برند و خود را همچون در خانه خود احساس می کنند. رزرو هتل سامرست ماسلاک استانبول برای خانواده هایی با اعضای بیشتر بسیار مناسب است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل سامرست ماسلاک استانبول امکانات رفاهی اساسی، استاندارد و درجه یک شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، دراور، آباژور، تلفن، ساعت آلارم، امکانات اتو، لوازم نظافت، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و … مهیا گشته اند. در آشپزخانه واحدها نیز انواع امکانات پذیرایی و پخت و پز نظیر کابینت، سینک، دستگاه نان تست، فر، اجاق برقی، قهوه/ چای ساز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، ماکروویو، یخچال و ... وجود دارند. بدین صورت، مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت، خودشان داخل واحد آشپزی کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، امکانات متنوع سرگرم کننده در نظر گرفته شده اند. وقتی صحبت از تفریح و سرگرمی می شود، بهتر است ابتدا به تفریحات کودکان در هتل سامرست ماسلاک استانبول اشاره کنیم. در این هتل در فضاهای سرپوشیده و باز زمین ها و اسباب بازی های مخصوص کودک طراحی شده اند تا کودکان بتوانند به بهترین و سالم ترین و البته ایمن ترین شکل ممکن تفریح کرده و از لحظاتشان لذت ببرند. همچنین، کانال های مخصوص کودک در تلویزیون ها در نظر گرفته شده اند تا بچه ها برنامه کودک مورد علاقه شان را تماشا کنند. والدین در صورت نیاز می توانند از خدمات کودکیاری هتل استفاده کرده و با اطمینان خاطر کودکشان را به دست مسئولین مربوطه بسپارند. همان اندازه که کودکان نیاز به تفریح دارند، سرگرمی و تفریح برای بزرگسالان هم جزو واجبات است. مهمانان می توانند در این هتل از استخر روباز در یک روز گرم و آفتابی استفاده کرده و از آب تنی و حمام آفتاب لذت ببرند. استخر برای تمام سنین قابل استفاده بوده و برای مهمانان رایگان است. اطراف استخر حوله،تخت و چتر آفتاب ، بار نوشیدنی جات و ... مهیا شده اند. مهمانان ورزشکار نیز می توانند در سالن بدنسازی مجهز هتل تمرینات روزانه شان را به طور مرتب انجام دهند و تناسب اندامشان را در طول سفر حفظ کنند. علاقمندان به کتاب و کتابخوانی نیز می توانند به کتابخانه آرام و دنج هتل مراجعه نمایند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سامرست ماسلاک استانبول وعده صبحانه غنی و باکیفیت به صورت بوفه ای همه روزه در ساعات معینی از صبح برای مهمانان آماده و سرو می شود.

فاصله هتل سامرست ماسلاک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج سفیر استانبول: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک امیرگان استانبول: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۷٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است