search
menu

هتل Sogut Hotel & SPA Old City Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sogut Hotel & SPA Old City Istanbul
امکانات کلی هتل سوگوت اند اسپا اولد سیتی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوگوت اند اسپا اولد سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sogut Hotel & SPA Old City Istanbul


هتل جذاب و ۴ ستاره سوگوت اند اسپا اولد سیتی استانبول با فضای داخلی شیک و محیط وسیع، در موقعیت مرکزی استانبول واقع شده و دسترسی آسانی به اکثر مکان‌های دیدنی شهر از جمله مغازه‌ها، رستوران‌ها و مرکز همایش استانبول دارد. در شعاع یک کیلومتری این هتل می توانید دانشگاه استانبول، مسجد سلیمانیه، بازار ادویه و بازار بزرگ را بیابید. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به برج گالاتا، مسجد لاللی، خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه و برج دختر اشاره کرد. فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۴۴.۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Sogut Hotel & SPA Old City Istanbul می‌توانید در یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و قطب‌های فرهنگی اروپا، تجربه‌ای شاداب داشته باشید.

امکانات کلی هتل سوگوت اند اسپا اولد سیتی استانبول


در هتل سوگوت اند اسپا اولد سیتی، خدمات عالی و امکانات برتر فراموش نشدنی برای میهمانان عزیز فراهم شده است. برای نام بردن از برخی از امکانات هتل، می‌توان به خدمات اتاق ۲۴ ساعته، Wi-Fi رایگان در همه اتاق‌ها، امنیت ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و خدمات بلیط اشاره کرد. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل را ندارید. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است.
خدمات شاتل فرودگاهی نیز در هتل Sogut Hotel & SPA Old City Istanbul ارائه می‌شود. برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. امکان کرایه خودرو برای میهمانان هتل نیز فراهم شده است. از خدمات رفاهی این هتل می‌توان به سونا، اتاق بخار، حمام و جکوزی اشاره کرد. برای رفع خستگی می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود بدهید یا از خدمات ماساژ هتل استفاده کنید. پرسنل کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. کودکان بالای ۱۳ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌گردد. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سوگوت اند اسپا اولد سیتی استانبول دارای اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق دبل اقتصادی، اتاق دبل لوکس، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته استاندارد است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب کرده و اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنید. همه واحدهای هتل Sogut Hotel & SPA Old City Istanbul دارای سیستم تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار و تلویزیون ال سی دی مجهز به کانال‌های ماهواره ای هستند. حمام خصوصی دارای دوش، وان حمام، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. همچنین برای راحتی میهمانان در هر اتاق سرویس بهداشتی فرنگی تعبیه شده است. وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را در حد مطلوب نگه می‌دارند.

رستوران هتل


میهمانان گرامی می‌توانند با شروع روز از صبحانه کامل در هتل Sogut Hotel & SPA Old City Istanbul لذت ببرند. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌کند.

فاصله هتل سوگوت اند اسپا اولد سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است