search
menu

هتل Sidonya Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sidonya Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سیدونیا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیدونیا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Sidonya Hotel Istanbul


سیدونیا هتلی میان رده در استانبول است که عضوی از گروه گوندوگدو به شمار می رود و اولین پروژه هتلی بود که در خیابان کادیکوی در سال ۱۹۹۶ افتتاح شد. از آن جا که هتل در سمت بسفر قرار گرفته، چشم انداز پانورامایی زیبایی از دریای مرمره هم دارد. موقعیت هتل در نوع خود نیز خاص است. Sidonya Hotel Istanbul نه تنها فاصله بسیار کمی تا جاذبه های مشهور استانبول دارد بلکه ایستگاه مترویی در فاصله ۵ دقیقه ای آن قرار گرفته که دسترسی تان به دیگر نقاط و جاهای دیدنی استانبول را آسان خواهد کرد. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول نیز حدود ۴۵ تا ۱ ساعت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیدونیا استانبول


هتل سیدونیا با امکانات و خدمات فوق العاده خود اقامت فراموش نشدنی ای را برایتان رقم خواهد زد. مجموعه ای از امکانات درجه یک مانند تراس، خدمات نظافت روزانه و نگهبانی ۲۴ ساعته در هل سیدونیا ارائه می شود. با اینکه هتل در فاصله کمی تا ایستگاه های حمل و نقل عمومی استانبول دارد اما برای مهمانانش خدمات کرایه خودرو ایجاد کرده تا آسوده تر به گشت و گذار در شهر بپردازند. از طرف دیگر کارکنان هتل در صورت درخواست برای مهمانان نهار/ میان وعده هایی را آماده خواهند کرد تا هنگام بازدید و تفریح در جاهای تفریحی استانبول مجبور به اتلاف وقت برای پیدا کردن غذاخوری ای مناسب نباشید. برای آسایش مهمانان سیگاری و غیر سیگاری فضای مخصوص سیگار کشیدن در بخشی از هتل ایجاد شده است. مهمانان شاغل نگرانی ای بابت برگزاری جلسات و میتینگ های خود نداشته نباشند چون سیدونیا علاوه بر دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات و امکانات برگزاری جلسه را برای شما آماده کرده است تا با تمرکز بیشتر بتوانید امور کاری و تجاری خود را انجام دهید. به جز این امکانات، سیدونیا خدمات و امکانات دیگری مانند خدمات خشک شویی و لباسشویی، رمپ ویژه ورودی، راهنمای صوتی، سینک هایی مطابق با استاندارد ویلچر، زنگ اورژانس در حمام، پارکینگ (باهزینه)، خدمات کانسیرج، خدمات تبدیل ارز، رفت و برگشت فرودگاهی، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

اتاق های هتل


سیدونیا ۵ نوع اتاق مختلف شامل اتاق های سینگل روم‌ (باظرفیت حداکثر ۲ نفر) و اتاق های خانواده دارد. سوئیت عروس نیز در صورت درخواست برای مهمانان ایجاد خواهد شد. اتاق های سیدونیا همگی عایق صدا، بدون سیگار بوده و خدمات روم سرویس به آن ها ارائه می شود.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های عایق صدای هتل دارای کف پارکت و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. هر یک از اتاق ها امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواراه ای، مینی بار، دمپایی، صندوق امانات و میز دارد. حمام اتاق ها نیز به امکاناتی مانند لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، شامپو و دستمال کاغذی مجهزاند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


سیدونیا علاوه بر تراس روبازی که دارد، امکاناتی مانند سونا را نیز در اختیار مهمانانش قرار می دهد. این هتل همچنین برای مهمانان اهل مطالعه خود کتابخانه و روزنامه ها صبحگاهی را نیز ایجاد و فراهم کرده است. هتل برای سرگرمی کودکان شبکه های تلویزیونی مخصوص کودک و برای راحتی خانواده هایی که همراه کودکان خود بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کرده اند، امکاناتی مانند کالسکه و خدمات پرستاری کودک را ارائه می دهد.

رستوران هتل


مشهورترین بخش هتل سیدونیا رستوران تراس آن است که منظره اطراف هتل مکمل غذاهای خوش طعم سرآشپز شده و طعم متفاوتی از غذاها را در ذهن تان به یادگار خواهد گذاشت. بد نیست بدانید که غذاهای رستوران سیدونیا با کیفیت بالا و طعم و مزه خوب خود توانسته رضایت مهمانان هتل را جلب کند.

فاصله هتل سیدونیا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا برج دختر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است