search
menu

هتل Serenity Boutique Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Serenity Boutique Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سرنیتی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
فاصله هتل سرنیتی استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Serenity Boutique Hotel Istanbul


هتل سرنیتی استانبول هتلی میان رده است که در فاصله ای ۷۰۰ متری از مسجد و موزه ایاصوفیه و ۱۵۰ متر دورتر از مسجد آبی، در دل شهر قدیم و بخش تاریخی استانبول قرار گرفته است. همین موقعیت جغرافیایی خاص باعث شده تا این هتل میان رده توجه گردشگران را به خود جلب کند چون به جرات می توان گفت هدف بسیاری از خرید بلیط هواپیما استانبول بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر است. اگر به دلیل بیشتری برای رزرو اتاق در این بوتیک هتل نیاز دارید، به صورت خلاصه وار می گوییم که Serenity Boutique Hotel Istanbul توانسته رضایت مهمانان را در زمینه های پاکیزگی، امکانات، راحتی و کارکنان مجرب جلب کند و همه آن هایی که قبلا مهمان این هتل بوده اند، در این حرف متفق القول اند که بوتیک هتل ارزش هزینه صرف شده اش را دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سرنیتی استانبول


سرنیتی به عنوان بوتیک هتلی میان رده امکانات و خدمات خوبی مانند خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را برای مهمانانش ایجاد کرده است. خدمات کرایه خودرو دیگر خدمت خوب بوتیک هتل سرنیتی است چون به مهمانان این امکان را می دهد تا به دیگر جاذبه ها و جاهای تفریحی استانبول که کمی دورتر از هتل هستند، دسترسی راحتی داشته باشند. دستگاه وندینگ نوشیدنی، سیستم گرمایش و فضای مخصوص سیگار بخشی از دیگر امکانات موجود در هتل هستند.
هتل سرنیتی پذیرشی دارد که کارکنانش به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی هستند و مهمانان با مراجعه به این بخش علاوه بر امور مرتبط با تحویل اتاق ها، به خدمات و امکانات دیگری مانند کمدهای قفل دار،‌ چک این/ چک اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و اکسپرس چک این/ چک اوت دسترسی خواهند داشت.
از نظر نظافت و پاکیزگی هم نگران نباشید چون سرنیتی خدمات نظافت را روزانه انجام داده و علاوه بر این خدماتی مانند اتو، خشک شویی و لباسشویی را در ازای دریافت کمی هزینه ارائه می دهد.
قبل از اینکه به خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول و رزرو هتل اقدام کنید بهتر است ۲ نکته را بدانید، اول اینکه سرنیتی فاقد پارکینگ است اما اطراف آن پارکینگ عمومی وجود دارد که برای پارک خودرو از شما هزینه دریافت می کند و دومی اینکه ورود حیوانات خانگی به هتل سرنیتی مجاز نیست.

اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل سرنیتتی استانبول شامل اتاق های استاندارد تریپل، اتاق های اکونومی دابل، اتاق های متصل (کانکت) خانواده، اتاق های دابل روم و اتاق های دابل روم با چشم اندازی رو به دریا هستند. به جز اتاق های دابل روم هتل دیگر اتاق ها منظره ای روبه دریا ندارند پس هنگام رزرو هتل به این مسئله دقت داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های سرنیتی استانبول بدون سیگار و بدون آلرژی بوده و مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار و حمام خصوصی و دوش هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


سرنیتی با اینکه بوتیک هتل است و امکانات سرگرمی ندارد اما با این حال مهمانان این هتل می توانند با پرداخت هزینه از تورها و کلاس هایی که در رابطه با فرهنگ و آداب و رسوم محلی برگزار می شود استفاده کنند. البته شما می توانید سری به جاهای تفریحی استانبول زده و یا اگر کودکی همراه خود دارید سری به تفریحات استانبول برای کودکان بزنید.

فاصله هتل سرنیتی استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است