search
menu

هتل Senatus Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Senatus Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سناتوس استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
انواع اتاق‌های هتل شامل:
رستوران هتل
فاصله هتل سناتوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Senatus Hotel Istanbul


هتل سناتوس از هتل‌های بسیار دلنشین شهر گردشگری استانبول است که در قلب منطقه سلطان احمد واقع شده‌است. این هتل با بسیاری از جاهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله کاخ توپکاپی و موزه باستان شناسی فاصله بسیار نزدیکی دارد. اتاق‌های هتل بسیار شیک و مدرن هستند و در مبلمان آن از رنگ‌های سفید و بسیار آرامش‌بخشی استفاده شده‌است. انواع امکانات مختلف را با اقامت در این هتل می‌توانید تجربه کنید. اگر در این هتل اسکان یابید می‌توانید تجربه بازدید از جاهای دیدنی مختلفی از استانبول همچون کاخ توپکاپی، برج دختر استانبول، کاخ دلمه باغچه و ... را داشته باشید و از اقامتتان در این هتل بسیار مناسب لذت ببرید. فضای داخلی هتل به گونه‌ای طراحی شده‌است که شما با یک بار اقامت در هتل بدون شک برای بار دوم هم از اقامت در هتل سناتوس استانبول استقبال خواهید کرد. رستوران هتل Senatus Hotel Istanbul را شاید به جرات بتوان بعنوان یک رستوران بین المللی معرفی کرد زیرا غذاهای مختلفی از کشورهای مختلف در این رستوران سرو می‌شود. موسیقی نیز در این هتل برای دوست داران آن گاهی اوقات بصورت زنده نواخته می‌شود. اگر با هواپیما و از طریق رزرو آنلاین بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنید پیشنهاد ما به شما این است که در رابطه با امکانات این هتل در این مطلب اطلاعاتی را کسب کنید و در صورتی که تمایل داشتید آن را برای اقامت خودتان انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل سناتوس استانبول


هتل سناتوس از امکانات مختلف و متنوعی برخوردار است که در ادامه مطلب به بسیاری از این امکانات پرداخته می‌شود. این هتل ۳ ستاره با پذیرش ۲۴ ساعته پذیرای ورود مهمانان و مسافران است. می‌توانید به راحتی از اینترنت هتل استفاده کنید و به کارهای اینترنتی‌تان سر وقت برسید. فضای هتل متاثر از تهویه مطبوع مناسب و امکانات گرمایشی و سرمایشی مناسبی که در هتل وجود دارد، بسیار مطبوع است. تبدیل ارز نیز خدمت دیگری است که به مسافران ارایه می‌شود تا گردشگران از این نظر آرامش خاطر داشته‌باشند. چند برنامه تفریحی و سرگرمی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است تا مسافران لذت کافی را از اقامت در هتل ببرند. این برنامه‌ها شامل: تور پیاده روی، تور گردشگری، کلاس‌های آشپزی و... که شرکت در این برنامه‌ها هزینه اضافی دارد. پارکینگ نیز در اختیار مسافرانیکه با خودرو شخصی به این شهر سفره کرده‌اند، قرار می‌گیرد. حس‌گر آتش نیز در هتل Senatus Hotel Istanbul وجود دارد و می‌تواند به راحتی قبل از هر آتش سوزی آن را تشخیص دهد. هتل دارای آسانسور است و با خیال راحت می‌توانید بین اتاق و لابی رفت و آمد کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Senatus Hotel Istanbul بسیار جذاب هستند و با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید به راحتی آرامش را تجربه کنید. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار با دقت و با ظرافت انجام شده‌است و رنگ‌های بسیار شاد و انرژی بخش به جذابیت این اتاق‌ها اضافه کرده‌است. در کنار تخت‌های بسیار راحتی که در اتاق‌های هتل قرار دارد مبلمان نیز وجود دارد. کولر، وسایل گرمایشی و تهویه مطبوع برای تمام اتاق‌ها وجود دارد. چای ساز و یخچال نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. پنجره‌های اتاق‌ها بزرگ هستند و پرده‌هایی دارند که به راحتی می‌توانند میزان نور ورودی به اتاق‌ها را کنترل می‌کنند. تلویزیون و اینترنت نیز قابل دسترسی در تمام اتاق‌ها است. کمدهایی در اتاق‌ها وجود دارد که شما می‌توانید وسایلتان را به راحتی در این کمدها قرار دهید. علاوه بر موارد گفته شده اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی نیز هستند.

انواع اتاق‌های هتل شامل:


• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره
• سوییت با یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• سوییت کینگ با یک وان حمام با یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره
• تخت دو نفره در طبقه همکف
• سوییت خانوادگی با دو تخت دو نفره و سه تخت تک نفره
• اتاق دلکوس با بالکن و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Senatus Hotel Istanbul دارای رستوران بسیار شیکی با انواع مختلف و تنوع بسیار جالب توجهی از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها است و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده‌است.

فاصله هتل سناتوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه دلمه باغچه: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است