search
menu

هتل Semsan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Semsan Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سمسان استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سمسان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Semsan Hotel Istanbul


هتل سمسان به عنوان هتلی ۳ ستاره در شهر استانبول قرار دارد و در میان گردشگران از لحاظ قیمت و موقعیت جغرافیایی به شهرت رسیده است. با اقامت در این هتل به قدری احساس راحتی خواهید کرد که گویی در خانه خودتان به استراحت مشغولید. این هتل زیبا دارای ۶ طبقه و ۳۲ اتاق بوده و مطمئنا اقامتی رویایی در انتظار مسافران است، زیرا محل قرارگیری این هتل به گونه ایست که تا میدان تکسیم حدودا ۲.۵ کیلومتر فاصله دارد و با دسترسی به این میدان می توانید از چندین مغازه، رستوران و گالری بازدید کرده و خرید کنید. همچنین با اندکی پیاده روی به ایستگاه وسایل نقلیه عمومی دسترسی خواهید داشت و از این طریق به تمامی نقاط شهر و جاذبه های دیدنی و تاریخی می توانید بروید. فرودگاه آتاتورک در ۳۰ کیلومتری هتل Semsan Hotel Istanbul واقع شده و برای رفتن به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه استفاده کنید. امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، میز پذیرش ۲۴ ساعته و بار.

امکانات عمومی هتل سمسان استانبول


هتل سمسان استانبول امکانات متنوع در فراهم کردن اقامتی بی نظیر و به یاد ماندنی ارائه می کند که برخی از این امکانات در این متن ذکر شده اند. دسترسی به اینترنت وای فای و رایگان جزو مزیت های اصلی این هتل به شمار می رود. در هتل سمسان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و پرسنل این بخش با خوش رویی آماده استقبال از گردشگران در هر ساعتی از شبانه روز هستند، بنابراین هنگام خرید بلیط هواپیما ساعت پروازتان اهمیتی ندارد، در هرساعتی که به استانبول برسید به راحتی می توانید اتاقتان را تحویل بگیرید.
از دیگر امکانات ارائه شده در لابی هتل Semsan Hotel Istanbul میز تور و بلیط گردشگری، اتاق چمدان و خدمات باربری هستند. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. همچنین با توجه به اینکه در این هتل پارکینگ وجود ندارد، مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، برای پارک خودرویشان باید از محوطه یا خیابان های اطراف هتل استفاده کنند. خدماتی مانند خشکشویی و لباسشویی نیز با هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرند. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می توانید به لابی هتل مراجعه کنید. پرسنل مجرب این هتل همواره در فراهم کردن اقامتی به یادماندنی تلاش می کنند و همه پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دولوکس با چشم انداز شهر، سوئیت خانواده دولوکس، اتاق تریپل دولوکس و اتاق دوبل بوجت. تمامی اتاق های موجود در این هتل چشم انداز زیبایی رو به شهر دارند. هریک از اتاق های این هتل به طور روزانه نظافت می شوند. اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع کننده هوا هستند. همچنین از امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این هتل می توان به مینی بار، کمدلباس، گاوصندوق، میزکار، کاناپه، کتری برقی، تلویزیون و تلفن، فضای نشیمن و حمام اختصاصی اشاره کرد. همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در هریک از اتاق ها تعبیه شده است. برای رفتن به اتاق ها در طبقات مختلف هتل Semsan Hotel Istanbul می توانید از آسانسور استفاده کنید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل سمسان برای افراد سیگاری محل دیگری معین گردیده است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و ترکی در هر سه وعده به صورت منویی سرو می شوند.

فاصله هتل سمسان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است