search
menu

هتل Second Home Hostel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Second Home Hostel Istanbul
امکانات عمومی هتل سکند هوم هاستل استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سکند هوم هاستل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل Second Home Hostel Istanbul


هتل سکند هوم هاستل استانبول از جمله هتل‌هایی است که به جرات می‌توان گفت سبک چیدمان آن متفاوت‌تر از سایر هتل‌های استانبول است. هتل Second Home Hostel Istanbul یک هتل دو ستاره است ولی از امکانات خوبی برخوردار است و به همین دلیل توانسته است جز هتل‌های محبوب برای گردشگران شود. ساختمان هتل یک تراس بزرگ دارد که مکان بسیار مناسبی برای دورهمی‌ها می‌تواند باشد و کسانیکه بطور گروهی به این هتل مراجعه کرده‌اند می‌توانند در این تراس دورهمی‌های به یاد ماندنی را تجربه کنند. هتل سکند هوم هاستل استانبول می‌تواند یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین محل‌هایی باشد که برای اقامت خودتان در استانبول انتخاب می‌کنید. از آنجاییکه استانبول یک شهر توریستی است و جاهای دیدنی استانبول زیاد است بهتر است یک هتل خوب برای اقامتتان انتخاب کنید و از جاهای دیدنی مختلف استانبول مانند: کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، موزه معصومیت، موزه پرا، کاخ توپکاپی و ... با خیال راحت دیدن کنید تا سفر شما جذابتر و به یاد ماندنی‌تر شود. با رزرو آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید به راحتی و از طریق هواپیما به استانبول سفر کنید و از سفرتان لذت ببرید. در ادامه این متن امکانات و اطلاعات مورد نیاز در رابطه با این هتل ارائه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل سکند هوم هاستل استانبول


این هتل نیز مانند سایر هتل‌های استانبول هر امکاناتی که برای مسافرانش ارائه می‌دهد سعی می‌کند آنها را در بهترین درجه از کیفیت ارائه دهد. یک لابی مبله در ورودی هتل وجود دارد که می‌تواند پذیرای خوبی برای مسافران هتل باشد. در لابی روزنامه رایگان برای مسافران وجود دارد که می‌توانند در طول مدت زمان استراحشان در این بخش از آن‌ها استفاده کنند. برای اینکه در داخل هتل بتوانید با دنیای مجازی در ارتباط باشید و امور اینترنتی و آنلاینتان را انجام دهید، هتل اینترنت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد.
اتو و لاندری برای مهمانان هتل Second Home Hostel Istanbul ارائه می‌شود تا بتوانند داخل خود هتل لباس‌هایشان را تمیز و اتو کشیده تحویل بگیرند. اگر برای قرار کاری یا ایجاد یک جلسه کاری به استانبول سفر کرده‌اید باید به شما بگوییم هتل امکاناتی را برای شما در نظر گرفته‌است و می‌توانید در داخل هتل این جلسات را برگزار کنید. نداشتن اجازه برای ورود حیوانات از جمله مواردی است که باید قبل از سفرتان و انتخاب این هتل در نظر داشته‌باشید. پارکینگ در مکانی نزدیک به هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هتل است. انگلیسی، اسپانیایی، فارسی و ترکی از جمله زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل می‌توانند بوسیله آن با مردم ارتباط برقرار کنند. لوازم بازی، زمین بازی و شبکه تلویزیونی مختص کودکان نیز در این هتل وجود دارد تا خانواده‌هایی که همراه با فرزندانشان به این هتل می‌آیند بتوانند سرگرم شوند. برنامه‌های جانبی متنوعی برای همه اعضای هتل در نظر گرفته شده‌است که این برنامه‌ها شامل: امکانات مختلف برای بازی، تورهای پیاده‌روی و امکان مطالعه در کتابخانه هستند. در ادامه متن به امکانات اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل سکند هوم هاستل استانبول نیز دکوراسیون خاص و صمیمی دارند و شما می‌توانید در فضای دلنشین این اتاق‌ها سفر خوبی را تجربه کنید. در برخی اتاق‌ها تخت‌های دو طبقه وجود دارد و این تخت‌ها به نحوی بسیار جالب در اتاق‌ها قرار داده شده‌اند. شما می‌توانید در اتاق‌ها نیز به اینترنت دسترسی یابید ودر آرامش حاکم بر اتاق‌ها از اینترنت استفاده کنید. البته در اتاق‌ها وسیله آشپزی وجود ندارد ولی به جای آن یک آشپزخانه اشتراکی وجود دارد که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. یک میز تحریر و صندلی نیز در واحدها قرار داده‌شده‌است تا بتوانید به راحتی با لب تاب کار کنید یا کتاب بخوانید. آیینه و مبلمان نیز جز دکوراسیون هتل‌های هتل Second Home Hostel Istanbul هستند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• سه اتاق با یک تخت دو نفره و یک تخت دو طبقه
• اتاق دو نفره با یک تخت بزرگ دو نفره
• اتاق تویین با یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق خانوادگی شامل یک تخت دو نفره، تخت تک نفره و یک تخت دو طبقه
• اتاق تک تخته
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس سه نفره با یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل دارای کافه و آشپزخانه اشتراکی برای مسافران است ولی رستوران در هتل وجود ندارد.

فاصله هتل سکند هوم هاستل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است