search
menu

هتل Seatanbul Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seatanbul Hotel Istanbul
امکانات هتل سیتانبول استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتلSeatanbul تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Seatanbul Hotel Istanbul


هتل Seatanbul یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول است که در منطقه Fatih استانبول واقع شده است. از ویژگی های مهم این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است می‌توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد که به علت نزدیک بودن به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و Basilica Cistern و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است. هتل سیتانبول استانبول در فاصله ۵۷ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۹ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. در صورت تهیه بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر، با اقامت در این هتل زیبا لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل سیتانبول استانبول


هتل سیتانبول امکانات بسیاری را برای مسافران ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به WiFi و پارکینگ رایگان (در مکان نزدیک)، انبار چمدان، خدمات بلیط، خدمات تبدیل ارز، میز تور، ورود و خروج سریع و نیز بلیط جاذبه ها یا نمایشگاه ها با هزینه اضافی اشاره کرد. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. همچنین هتل دارای پارکینگ خیابانی و ایستگاه شارژ خودروهای برقی نیز است و خدمات تحویل و تخلیه فرودگاهی با هزینه اضافی و کرایه اتومبیل در دسترس است. باغ و تراس واقع در فضای بیرونی مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی بوده و همچنین تفریحاتی مانند تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی با دریافت هزینه های اضافی و نیز شبکه های تلویزیونی ویژه کودکان فراهم شده است. دوربین مداربسته، کپسول های آتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته از جمله خدمات امنیتی است که در این هتل در دسترس است. هتل سیتانبول انواع خدمات نظافتی از قبیل پرس شلوار، سرویس اتو، خشکشویی و لباسشویی ارائه می دهد که همگی با دریافت هزینه اضافی است. همچنین نظافت در این هتل به صورت روزانه انجام می‌گیرد. از دیگر امکاناتی که این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد می‌توان خدمات ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب و تحویل مواد غذایی و خدمات فکس و فتوکپی همگی با دریافت هزینه اضافی، مینی مارکت و هدیه فروشی و ارائه ناهارهای بسته بندی شده را نام برد. در این هتل استعمال دخانیات ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. آوردن حیوانات خانگی در این هتل با دریافت هزینه اضافی مجاز است. هتل دارای سالن بار و قهوه خانه و همچنین ساندویچ فروشی بوده و بطری آب با دریافت هزینه اضافی در دسترس است. صبحانه روزانه در کافه سیتانبول در مجاورت هتل سرو می‌شود، همچنین در اطراف هتل رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کنند. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق های هتل


هتل Seatanbul اتاق های مختلفی را برای مهمانان فراهم کرده است که شامل اتاق خانواده، اتاق دوبل، اتاق سه نفره، کانکت روم دوبل، اتاق های Adjoining، اتاق دوبل استاندارد با نمای روبه خیابان و اتاق دوبل اکونومی (طبقه زیرزمین) است. تمامی اتاق ها به جز اتاق دوبل استاندارد و اتاق دوبل اکونومی، با چشم انداز رو به دریا هستند که منظره بی نظیری را برای مهمانان ارائه کرده و زیبایی اتاق‌‌ها را چند برابر کرده است. در صورت سفر چه به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده متناسب با نیاز خود امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل با دکوراسیون شیک و بسیار زیبا و مبله دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، کمد و یخچال است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله و توالت فرنگی است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتلSeatanbul تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد آبی: ۴۰۰ متر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا Basilica Cistern: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۷ کیلومتر
فاصله تا Grand Bazaar: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۷.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است