search
menu

هتل Sea Palace Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sea Palace Istanbul
امکانات عمومی هتل سی پالاس استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سی پالاس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sea Palace Istanbul


هتل سی پالاس استانبول از جمله هتل‌های خوب و مناسب در استانبول است که واحدهای آن بصورت آپارتمان هستند. این هتل دو ستاره امکانات نسبتا خوبی را برای مسافرانش در نظر گرفته‌است. فرودگاه Sabiha Gokcen با این هتل حدود ۲۴ کیلومتر فاصله و با ساحل جاده بستان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد. جاهای دیدنی استانبول فراوان هستند که با دیدن این جاهای دیدنی مانند: کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه و ... از سفرشان لذت ببرند. امکانات متعدد و جذابی برای این هتل وجود دارد، برای مثال امکان اجاره دوچرخه وجود دارد که بتوانید با آن شهر را بگردید. در ادامه همراه ما باشید تا امکانات عمومی هتل Sea Palace Istanbul را برای شما ارائه کنیم.

امکانات عمومی هتل سی پالاس استانبول


در این هتل شما به راحتی می‌توانید از امکانات متعددی که برای یک هتل آپارتمان باید وجود داشته‌باشد، استفاده کنید. در خیابان این هتل می‌توانید خودرو خود را پارک کنید و این کار هزینه‌ای برای شما در بر ندارد. اینترنت وای فای بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد که در همه بخش‌های هتل می‌توانید از آن استفاده کنید. هتل دارای یک لابی با میز و صندلی است که می‌توانید در این مکان دورهمی‌های صمیمانه‌ای داشته‌باشید. جالب است بدانید که برخلاف بیشتر هتل‌ها در این هتل این امکان برای شما فراهم است که اگر حیوان خانگی با خود به همراه دارید آن را به داخل هتل ببرید و هیچ هزینه‌ای هم برای ورود آن‌ها به هتل از شما گرفته نمی‌شود. واحدهایی در طبقه هم کف وجود دارد که برای معلولان در نظر گرفته شده‌است. شوفاژ، وسایل سرمایشی و تهویه مطبوع مناسبی برای هتل تعبیه شده‌است که می‌توانند سبب شوند شما اقامت بسیار راحت‌تری را تجربه کنید. دوچرخه به مسافران هتل اجاره داده می‌شود تا بتوانید از دوچرخه سواری در شهر زیبای استانبول لذت ببرید.
اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده‌اید می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل برای رفت و آمد بین فرودگاه و هتل بهره ببرید. لاندری بصورت رایگان و خدمات اتو و خشکشویی با هزینه برای مسافران ارائه می‌شود. کارکنان هتل به دو زبان ترکی و انگلیسی می‌توانند با مسافران ارتباط برقرار کنند. پذیرش بصورت ۲۴ ساعته در هتل وجود دارد و به راحتی می‌توانند با آن‌ها در ارتباط باشید. حس‌گرهای دود و مونو اکسید کربن نیز در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌اند تا امنیت جانی شما را تامین کنند. امکانات عمومی هتل تقریبا تکمیل است و برای آگاهی از امکانات واحدهای اقامتی هتل Sea Palace Istanbul در ادامه نیز همراه ما باشید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی هتل بصورت آپارتمان هستند. آشپزخانه در هر واحد وجود دارد و این آشپزخانه‌ها دارای وسایل آشپزی کاملی از جمله اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم آشپزی، یخچال و ... هستند. در اتاق‌ها امکانات لازم برای اتو نیز وجود دارد. کشو و کمدهایی در در داخل اتاق وجود دارد که می‌توانید لوازم و لباس‌هایتان را بصورت مرتب و منظم داخل آن‌ها قرار دهید. تلویزیون در تمام واحدها وجود دارد که به کانال‌ها ماهواره‌ای متصل هستند. اینترنت در داخل اتاق‌ها وجود دارد و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از آن را نخواهید داشت. در آپارتمان‌های راحت Sea Palace Istanbul هتل شما به راحتی می‌توانید تخت‌های راحتی داشته‌باشید و و از دکوراسیون شیک و وسایل راحت آن لذت ببرید. واحدها همانطور که گفته شد بصورت آپارتمان هستند و و تعداد افراد اقامت کننده بر حسب تعداد تخت‌های موجود در هتل می‌تواند متفاوت باشد. آپارتمان‌ها بصورت دو خوابه هستند.

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی با استفاده از لوازم آشپزی که در آپارتمان‌های هتل Sea Palace Istanbul وجود دارد می‌توانید وعده‌های غذایی خود را تهیه کنید.

فاصله هتل سی پالاس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اسباب بازی استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است