search
menu

هتل Sarnic Butik Otel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sarnıç Butik Otel Istanbul
امکانات عمومی هتل سارنیچ بوتیک هتل استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سارنیچ بوتیک هتل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sarnıç Butik Otel Istanbul


هتل سارنیچ بوتیک از جمله هتل‌های سه ستاره در شهر استانبول است که در واقع یک خانه به سبک معماری یونانی بوده‌است که بصورت هتل درآمده‌است. همانطور که می‌دانید استانبول شهری است که به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم شده‌است و این هتل نیز در بخش آسیایی آن واقع شده‌است. نام منطقه‌ای که این هتل در آن قرار گرفته‌است منطقه کادیکوی است و اطراف آن با باغهایی محصور شده‌است. از موارد دیگری که در مورد این هتل جالب توجه است این مورد است که هتل یک بوتیک هتل است و در واقع با بازسازی‌های صورت گرفته در ساختمان آن سعی شده‌است تا اقامت دلنشینی را در این بنا داشته‌باشید و گویی انتخاب این ساختمان برای اقامت گردشگران پلی میان معماری سنتی و تاریخی با معماری امروزی بوده‌است.
با اقامت در این هتل که امکانات جذاب و خوبی را دارا است می‌توانید از جاهای دیدنی استانبول مانند: برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، دلفیناریوم استانبول و ... دیدن فرمایید. یکی از بهترین راهها برای سفر به استانبول رزرو آنلاین بلیط هواپیما است که برای داشتن سفری آسان به شما کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا با ارائه اطلاعاتی در رابطه با امکانات این هتل در شناخت و انتخاب هر چه بهتر هتل شما را یاری کنیم.

امکانات عمومی هتل سارنیچ بوتیک هتل استانبول


هتل سارنیچ بوتیک هتل استانبول که از دسته هتل‌های بوتیک است، امکانات خوبی را برای اقامت گردشگران در نظر گرفته‌است. از جمله امکاناتی که هتل Sarnıç Butik Otel Istanbul به مسافران ارائه می‌کند می‌توان به خدمات اینترنت رایگان وای فای اشاره کرد که در همه بخش‌های هتل قابل دسترسی است. شما به راحتی می‌توانید در این هتل لباس‌های خود را بدون خارج شدن از هتل به قسمت خشکشویی آن بسپارید و از خدمات اتو نیز بهره ببرید. البته استفاده از اتو و خشکشویی برای مسافران هزینه اضافی را نیز در بر دارد. مشابه اکثر هتل‌های استانبول ورود حیوانات به این هتل نیز ممنوع است.
برای تبدیل ارز و داشتن پول رایج ترکیه نیازی به پیدا کردن صرافی در خارج از هتل ندارید و در داخل هتل این خدمات برای شما ارائه می‌شوند. نظافت روزانه در Sarnıç Butik Otel Istanbul به درستی انجام می‌شود تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنید. اگر در این سفر نیاز به برگزاری جلسات کاری دارید بهتر است بدانید که هتل خدمات و امکانات ویژه‌ای را برای شما آماده کرده‌است. برای جلوگیری از هر آتش‌سوزی احتمالی و برای حفظ امنیت جانی مسافران، هتل دارای هشدار دهنده‌های آتش و دود در بخش‌های مختلف خود است. اگر با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید، بهتر است بدانید که خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در خدمات شما قرار می‌گیرد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل Sarnıç Butik Otel Istanbul اتاق‌هایی بسیار راحت برای اقامت دارد. اتاق‌ها از دکوراسیون و چیدمان بسیار زیبایی برخوردار هستند که در واقع تلفیق سنت و مدرنیته را به خوبی به رخ می‌کشند. تخت‌های بسیار راحت، تلویزیون LCD با اتصال به شبکه کودک، آیینه بزرگ، چراغ خواب، چای ساز و کمدهایی برای قرار دادن لباس‌ها و لوازم شخصی از جمله وسایلی هستند که در تمام واحدها وجود دارند. دستشویی و حمام نیز در تمام واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل جهت اقامت راحت شما شامل موارد زیر است:
• اتاق استاندارد دو نفره شامل یک تخت دو نفره
• اتاق کامفورت دو نفره با یک تخت دو نفره
• اتاق ساده با یک تخت دو نفره
• سوئیت با تراس شامل یک تخت دو نفره
• سوئیت جونیور با یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Istanbul Sarnıç Butik Otel یک رستوران بسیار مناسب دارد که هم صبحانه لذیذی دارد و هم سایر وعده‌های غذایی آن بسیار جذاب هستند.

فاصله هتل سارنیچ بوتیک هتل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است