search
menu

هتل Royal 61 Kadikoy Mutfaksiz Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal 61 Kadıköy Mutfaksız
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال ۶۱ کادیکوی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل رویال ۶۱ کادیکوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal 61 Kadıköy Mutfaksız


هتل رویال ۶۱ یک هاستل اقتصادی و به‌صرفه است که در محله کادیکوی در بخش آسیایی شهر استانبول ترکیه قرار گرفته است. هتل رویال ۶۱ استانبول به برخی از جاذبه‌های تاریخی و مشهور شهر استانبول نزدیک است. یکی از مزیت‌های هتل رویال ۶۱ کادیکوی موتفاکسیز این است که به چندین مرکز خرید مختلف نزدیک است و شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به خرید و تفریح بروید و سپس به هتل بازگردید و استراحت کنید. اگر علاقه داشته باشید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی به گشت‌وگذار در شهر استانبول بروید؛ هتل رویال ۶۱ کادیکوی با سه ایستگاه مترو و یک ایستگاه قطار فاصله کمی دارد. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید؛ خیالتان راحت باشد که فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن تا هتل Royal 61 Kadıköy Mutfaksız تنها ۲۶ کیلومتر فاصله دارد.
کادیکوی استانبول یکی از محلات قدیمی و دیدنی استانبول ترکیه است و گردشگران علاقه زیادی به گردش و بازدید در این بخش از استانبول دارند. کادیکوی در گذشته با نام «خلکدون» شناخته می‌شده است و از مکان‌های مهم گردهمایی علمای مسیحی در سده ۵ میلادی بوده است. این پیشینه کهن تاریخی هنوز هم در تار و پود شهر احساس می‌شود. کادیکوی که در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته، به ویژه در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده است. در طول سفر و اقامت خود حتما از ساحل فلوریا استانبول هم بازدید کنید و اوقاتی شاد و مفرح را در ساحل معروف و تماشایی فلوریا سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال ۶۱ کادیکوی


در هتل رویال ۶۱ کادیکوی می‌توانید با خانواده خود اقامتی راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. هتل رویال ۶۱ کادیکوی استانبول بدون آشپزخانه است اما برای مسافرانی که به دنبال اقامتی اقتصادی و در عین حال راحت و خوش هستند و یا اینکه می‌خواهند فقط در هتل استراحتی آسوده داشته باشند و بیشتر ساعت روز را در شهر پر رمز و راز و دیدنی استانبول تفریح کنند و به بازدید از جاهای دیدنی استانبول بروند؛ انتخابی بسیار مناسب است.

اتاق های هتل


هتل رویال ۶۱ کادیکوی دارای سوئیت‌ها و واحدهای اقامتی متنوعی است که هر کدام با چیدمانی چشم‌نواز، آماده اقامت شیرین و آسوده مسافران از سراسر دنیا است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Royal 61 Kadıköy Mutfaksız بدین شرح است: اتاق‌های یک نفره با یک تخت سینگل، اتاق‌های دو نفره با یک تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با دو تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل رویال ۶۱ موتفاکسیز انواع امکانات و وسایل وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنند. امکانات هاستل رویال ۶۱ کادیکوی شامل مواردی است از قبیل: تلویزیون، میز، صندلی، کمد لباس، مبلمان، آیینه، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کپسول آتش نشانی. هتل Royal 61 Kadıköy Mutfaksız بدون آشپزخانه و وسایل آشپزی است. تمام اتاق‌های هتل رویال ۶۱ کادیکوی استانبول دارای عایق صدا هستند و شما در آرامش کامل می‌توانید اقامتی راحت را داشته باشید.

فاصله هتل رویال ۶۱ کادیکوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید اوپتیموم استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آکاسیا استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کاپیتول استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مودا کادیکوی استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید واتر گاردن استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک فنر باغچه استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است