search
menu

هتل Romantic Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Romantic Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل رمانتیک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رمانتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Romantic Hotel Istanbul


هتل رمانتیک از هتل‌های معروف سه ستاره در منطقه فاتح و سلطان احمد در شهر استانبول است که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی بوده و در میان توریست‌ها و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است، تا حدی که از کشورهای مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند. هتل رمانتیک در منطقه تاریخی سلطان احمد با ‌نمای سنگی و عثمانی است و ساختمان این هتل در اوایل قرن بیستم ساخته‌شده است، بدین‌جهت در میان تاریخ دوستان و گردشگران شهرت دارد. مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول علاقه‌مند به اقامت در محلی هستند که به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی نزدیک باشند، بدین‌جهت هتل رمانتیک یکی از همین انتخاب‌هاست.
برخی از مسافران نیز به دنبال محل یا اتمسفری با آرامش در قلب استانبول هستند، بی‌شک این هتل یکی از ایده‌آل‌ترین محل‌های اقامت برای سپری کردن تعطیلات در شهر استانبول به شمار می‌رود و دسترسی آسانی به کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت و چندین جای دیگر خواهید داشت. همچنین به دلیل فضای کلاسیک در هتل Romantic Hotel Istanbul همانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد و اینکه جاذبه‌های دیدنی و توریستی اصلی این شهر با چند قدم پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند، بنابراین مطمئن باشید با انتخاب این هتل لحظات خوشی را در استانبول تجربه خواهید کرد. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل رمانتیک استانبول


اینترنت وای فای در تمامی قسمت‌ها به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی در محلی نزدیک به این هتل دایر گردیده است و استفاده از آن به‌طور روزانه شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در لابی این مجموعه می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور، بلیط و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. همچنین بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در لابی هتل Romantic Hotel Istanbulارائه می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا دارای ۹ اتاق با طراحی بسیار زیبا همراه با چیدمان و دکوراسیون بی‌نظیری است. همچنین همه اتاق‌ها به نحوی هستند که مسافران را جذب می‌کنند. انواع اتاق‌های موجود در عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق خانواده، سوئيت دلمه باغچه، اتاق تریپل و سوئیت کینگ با حمام اسپا. در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی مانند کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، امکانات شستشو، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و تلفن و تراس بهره‌مند شوید. دسترسی به طبقات بالایی هتل Romantic Hotel Istanbul فقط از طریق پله امکان وجود دارد، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند یا با ویلچر حرکت می‌کنند بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های موجود در داخل اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. کف همه اتاق‌ها پارکت شده و دارای ورودی اختصاصی است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای مسافران سیگاری محل مشخصی به دور از سایر مسافران فراهم گردیده است.

رستوران هتل


هتل رمانتیک شامل کافه بار در تراس بوده، به‌طوری‌که در این قسمت با تماشای چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای مرمره روبرویتان و مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه در پشت سرتان نوشیدنی‌تان را سفارش داده و نوش جان کنید. بی‌شک این تراس با چشم‌انداز بی‌نظیر خود جزو خاطره‌انگیزترین قسمت‌های سفرتان خواهد بود.

فاصله هتل رمانتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱ ‌کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است