search
menu

هتل Recital Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Recital Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل رسیتال استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رسیتال استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Recital Hotel Istanbul


هتل رسیتال استانبول در قلب بخش تاریخی شهر واقع شده و تنها چند قدم با جاذبه های تاریخی استانبول مثل مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه فاصله دارد. این هتل دارای تراسی با دید ۳۶۰ درجه به شهر است و یکی از بهترین های این رده از هتل ها به حساب می آيد. معمولا همه کسانی که به قصد تفریح بلیط هواپیما استانبول خریده باشند، به منطقه سلطان احمد و جاذبه های معروف آن پا می گذارند. پس اقامت در این منطقه و به خصوص هتلی با این سابقه خوب و درخشان می تواند خاطرات خوبی را رقم بزند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رسیتال استانبول


این هتل تقریبا یک دهه پیش فعالیتش را شروع کرده و با ارائه خدمات و امکانات متنوع در سطح استاندارد توانسته رضایت اکثر مهمانانش را جلب کند. از موقعیت مکانی خوب هتل رسیتال که بگذریم، به محض ورود به هتل میزبانی فوق العاده آن ها شروع می شود و تا پایان اقامت برای هر مهمان تجربه ای بی نظیر رقم می خورد. این هتل فضایی را در مجاورت ساختمان به پارکینگ اختصاص داده و برای استفاده از آن باید هزینه ای پرداخت کرد. در صورت درخواست مهمانان، سرویس ترانسفر فرودگاهی به استقبال از آن ها به فرودگاه می رود. ضمنا در هر نقطه ای از هتل رسیتال امکان دسترسی به اینترنت رایگان وجود دارد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های این هتل بسیار نورگیر و بزرگ هستند و به سبک کلاسیک و با پارچه های لوکس دکور شده اند. اثاثیه چوبی، پرده های دست دوز و کفپوش های پارکت چهره زیبایی به این اتاق ها داده و از پنجره آن ها می توان شب های دیدنی استانبول و نورپردازی های ویژه برخی از بناهایش را دید. برخی از اتاق های Recital Hotel دارای بالکن هستند و همه آن ها با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار، چای ساز، میز، سشوار، لوازم بهداشتی، گاو صندوق و حمام اختصاصی مجهز شده اند. در و پنجره های این اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود هر گونه صدای آزاردهنده ممانعت می کنند. در هتل رسیتال ۳۱ اتاق قابل رزرو هستند که متشکل از اتاق های سوپریور دبل و سینگل، دلوکس دبل و سینگل، استاندارد سینگل، دبل، ترپیل و اتاق های خانواده هستند. البته می توان واحدهای مقرون به صرفه تری همچون اکونومی دبل را در هتل رسیتال رزرو کرد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


مهمانان هتل Recital معمولا برای آفتابگیری یا خنک شدن به تراس بزرگ آن می روند. این هتل تورهای آشنایی با فرهنگ محلی مردم و تورهای پیاده روی برگزار می کند که می توان با هماهنگی قبلی در آن ها شرکت کرد. هتل باشگاهی دارد که مهمانان می توانند آنجا کلاس های خصوصی بدنسازی داشته باشند. هتل رسیتال استانبول علاوه بر خدمات تهیه بلیط و تور، فکس، کپی، روزنامه و پذیرش ۲۴ ساعته دارای امکاناتی همچون مینی مارکت، مغازه سوغاتی، سالن زیبایی و پیرایش و همچنین اتاق هایی مخصوص برای افراد آلرژیک است.

رستوران هتل


مهمانان در هتل رسیتال باید صبحانه های خود را از روی منوی انتخابی برگزینند و در اتاق صبحانه یا اتاقشان میل کنند. از آنجایی که هتل رستورانی ندارد، خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود. و این در حالی است که از ساختمان مجاور هتل تا ۴۰۰ متری آن پر از رستوران های متنوع است و هر کسی با هر ذائقه ای غذای محبوبش را به راحتی پیدا خواهد کرد. ضمنا کافه بار هتل در تراس هتل به صورت شبانه روزی دایر است و انواع نوشیدنی و خوراکی را سرو می کند.

فاصله هتل رسیتال استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است