search
menu

هتل Realstar Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Realstar Hotel Istanbul
امکانات هتل ریل استار استانبول
خدمات هتل ریل استار استانبول
واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله هتل ریل استار استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Realstar Hotel Istanbul


هتل ریل استار استانبول یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر استانبول است که علاوه بر امکانات و خدمات خوبی که به مهمانان ارائه می‌دهد از لحاظ اقتصادی نیز به مقرون به صرفه است و مهمانان شهر استانبول می‌توانند اقامتی آرامش بخش را در آن تجربه کنند. استانبول پایتخت کشور ترکیه است که به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فوق العاده‌ای که دارد همواره مورد توجه گردشگران ایرانی بوده است و هرساله مسافران زیادی از سراسر کشور این شهر را برای مسافرات و تفریح خود انتخاب می‌کنند. زیبایی‌های خیره‌کننده این شهر، در کنار هزینه‌های معقول و نزدیکی به ایران، این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کنند تا بتوانند با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنند و تجربه فوق العاده زیبایی را از سفر برای خود به یادگار بگذارند.
هتل Realstar Hotel Istanbul یکی از هتل‌های زیبا و در عین حال مقرون به صرفه شهر استانبول است که از نظر مکانی در موقعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته و مهمانانی که به تماشای موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی علاقه‌مند هستند با اقامت در این هتل می‌توانند به راحتی به بسیاری از این اماکن جذاب مانند کلیسا چورا، موزه پرا و ... دسترسی داشته باشند. این هتل با بازار بزرگ استانبول نیز فاصله اندکی دارد و مسافران ساکن در هتل می‌توانند برای خرید و گشت و‌گذار به راحتی به این بازار دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل ریل استار استانبول


امکانات متعددی در هتل ریل استار استانبول به مهمانان ارائه می‌شود که اقامت را برای مهمانان دلچسب و لذت بخش می‌کنند. هتل دارای ساختمانی لوکس و یک لابی شیک و زیبا است که امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون برای مهمانان نیز در آن فراهم شده است. رستوران هتل با فضای شیک و جذاب و غذا‌های متنوع و خوش طعم ترکی، در اختیار مهمانان قرار دارد و بدون شک تجربه صرف غذا در آن برای مسافران احساسی متفاوت و جذاب خواهد بود. اینترنت هتل در تمام اتاق‌ها و فضا‌های عمومی در دسترس مسافران قرار دارد و مهمانان ساکن در هتل می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند.
برای صرف میان وعده نیز در این هتل کافی شاپ و فروشگاه مواد غذایی قرار گرفته شده که انواع دسر‌های خوش طعم و نوشیدنی‌های سرد و گرم را به مهمانان ارائه می‌دهند. علاوه بر نزدیک بودن هتل Realstar Hotel Istanbul به اماکن جذاب تاریخی و گردشگری، امکان کرایه خودرو نیز در این هتل برای مسافران فراهم شده و مهمانان می‌توانند با کرایه خودرو به راحتی در سراسر شهر گردش کنند و از مسافرت لذت ببرند. پارکینگ، آسانسور، محل مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان و ... از دیگر امکانات این هتل به شمار ‌می‌روند.

خدمات هتل ریل استار استانبول


هتل REALSTAR استانبول علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات متنوع و گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و پرسنل مجرب هتل علاوه بر مسلط بودن به سه زبان انگلیسی، عربی و ترکی، رفتار بسیار صمیمانه و محترمانه‌ای با مهمانان دارند که همین مسئله اقامت در هتل را برای مسافران دلچسب‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. سرویس اتاق‌ها به صورت روزانه فعال است و همین مسئله تمیزی و نظافت روزانه واحد‌های اقامتی را برای مسافران تضمین می‌کند. خدمات خشکشویی و لباسشویی موجود در هتل خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. هتل Realstar Hotel Istanbul دارای خدمات تور نیز است و مهمانان می‌توانند به منظور استفاده حداکثری از لحظات سفر و بازدید از تمام نقاط گردشگری شهر استانبول از آن بهره‌مند شوند.
صندوق‌امانات، خدمات دربان، خدمات تهیه بلیط، ‌ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، خودپرداز، خدمات باربری، صرافی، پذیرایی رایگان، شاتل درون شهری و ... از دیگر خدمات این مجموعه هستند که آرامش و راحتی کامل مسافران را در زمان اقامت فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول، در هتل ریل استار استانبول سکونت داشته باشید و از خدمات و امکانات مقرون به صرفه آن لذت ببرید.

واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی


هتل ریل استار استانبول دارای واحد‌های اقامتی لوکس و زیبایی است که تمامی امکانات لازم برای یک سفر لذت بخش را دارا هستند. هتل Realstar Hotel Istanbul دارای ۴۶ واحد اقامتی است. از جمله واحد‌های اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دونفره اقتصادی، اتاق دونفره استاندارد، اتاق سه نفره، اتاق دبل و اتاق لوکس اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از امکانات موجود در واحد‌های اقامتی هتل ریل استار استانبول می‌توان به تلویزیون مسطح ماهواره‌ای، کتری برقی، میز و صندلی، مبلمان، حمام اختصاصی، لوازم آرایش و سشوار، تلفن، گاوصندوق، میز تحریر و. . . اشاره کرد.

فاصله هتل ریل استار استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مرکز خرید مترو سیتی استانبول: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۱۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا جزیره بیوک آدا: ۳۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است