search
menu

هتل Ramada Plaza By Wyndham Tekstilkent Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Plaza By Wyndham Istanbul Tekstilkent
خدمات و امکانات عمومی هتل رامادا پلازا تکستیلکنت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا پلازا تکستیلکنت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Ramada Plaza By Wyndham Istanbul Tekstilkent


هتل رامادا پلازا تکستیلکنت با طرح ۳ شعار اصلی پا به میدان هتلداری در استانبول گذاشته است: اقامتی راحت، اقامت با آسودگی خاطر و تجربه و آشنایی با سبک زندگی و ذائقه محلی ترکی. مهمانان تجاری هتل از موقعیت جغرافیایی هتل در منطقه تکسنیلکنت لذت خواهند برد و در عین حال به خاطر فاصله نسبتا کم هتل تا منطقه شهر قدیم استانبول امکان بازدید از جاهای مختلف شهر را خواهند داشت. معماری و طراحی مدرن هتل نیز همانند مکملی برای خدمات و امکانات به روزی است که ارائه می دهد. Ramada Plaza By Wyndham Istanbul Tekstilkent هتلی شناخته شده و معتبر است در نتیجه با اقامت در آن انتظار دریافت آخرین خدمات و امکانات مطابق با استانداردهای هتلداری دنیا را داشته باشید.

خدمات و امکانات عمومی هتل رامادا پلازا تکستیلکنت استانبول


یکی از خوشایندترین خدمات رامادا پلازا استانبول مهیا کردن بسته/ ظرف نهار برای مهمانان است. این ظروف غذایی این امکان را به مهمانان می دهد تا بدون نگرانی از پیدا کردن رستوران و یا از دست دادن وعده نهار، با خیالی راحت به بازدید از اماکن و جاهای دیدنی استانبول بپردازند و یا سری به جاهای تفریحی استانبول بزنند. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول عازم این شهر شده اند قطعا به دنبال ایستگاه های وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول خواهند بود اما رامادا با ایجاد خدمات کرایه ماشین، این دغدغه ذهنی را از مهمانان خود دور کرده است. فضای مخصوص سیگار، آسانسور، چک این/ چک اوت خصوصی، روزنامه و خدمات روم سرویس، صندوق امانات، دستگاه فکس و فتوکپی، سالن همایش و مرکز تجاری بخشی از خدمات و امکانات ارائه شده در رامادا پلازا هستند.
رامادا پلازا کارکنانی دارد که به زبان های انگلیسی، روسی و اسپانیایی آشنا هستند و بخش پذیرش آن با فعالیت ۲۴ ساعته همواره پاسخگوی سوالات و راهنمای مهمانان است. بخش نظافت هتل شامل خدمات نطافت روزانه، خدمات خشک شویی، لباسشویی و خدمات اتوکشی است که به جز خدمات نظافت روزانه اش برای مابقی خدمات باید هزینه مرتبط را پرداخت کنید.
دیگر خدمات و امکانات هتل شامل خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، اینترنت و پارکینگ رایگان است.

اتاق های هتل


رامادا پلازا استانبول ۱۱ نوع اتاق مختلف دارد که همه آن ها عایق صدا بوده و ظرفیت اقامت بیش از ۳ نفر را دارند. فضای داخلی اتاق ها نسبتا بزرگ است و برخی از آن ها دارای خدمات و امکانات ویژه ای مانند بالکن هستند. برخی از اتاق های هتل مانند اتاق کرنر سوئیت آن مختص مهمانان سیگاری طراحی شده و برای مهمانان دارای ویلچر اتاق دلوکس تویین در نظر گرفته شده است.

امکانات اتاق های هتل


هر یک از اتاق های رامادا دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار و وای فای رایگان هستند. هر یک از اتاق ها به میز کار و حمام خصوصی با دوش بارانی نیز مجهز شده اند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


امکانات تفریحی و سرگرمی هتل رامادا پلازا تکستیلکنت استانبول شامل باشگاه ورزشی، حمام عمومی، اسپا و سونا، باغ و کتابخانه است. برای کودکان نیز شبکه تلویزیونی کودک و خدمات پرستاری از کودکان و نوزادان ارائه می شود.

رستوران هتل


رامادا ۲ رستوران دارد که یکی از آن ها رستوران باغ است. مهمانان می توانند در رستوران هتل به مجموعه ای از غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای، مکزیکی، ترکی و بین المللی دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل رامادا پلازا تکستیلکنت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید فروم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پل گلدن هورن: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است