search
menu

هتل Ramada by Wyndham Florya Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Ramada by Wyndham Istanbul Florya
امکانات هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا
خدمات هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا

درباره Ramada by Wyndham Istanbul Florya


هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا یک هتل چهار ستاره در شهر استانبول است که امکانات و خدمات خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. این هتل به دور از سرو صدا و هیاهوی مرکز شهر واقع شده و به همین جهت اقامتی آرامش بخش را به مهمانان هدیه می‌کند. امکاناتی که در این هتل به مسافران ارائه می‌شوند لذت سفر را برای آن‌ها بیشتر می‌کنند و بدون شک از اقامت در این هتل لذت خواهید برد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در هتل Ramada by Wyndham Istanbul Florya اقامت داشته باشد و از خدمات و امکانات رفاهی موجود در آن لذت ببرید.

امکانات هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا


امکانات رفاهی فراوانی در هتل Ramada by Wyndham Istanbul Florya به مهمانان ارائه می‌شوند که همین مسئله سبب محبوبیت هتل در بین گردشگران شهر استانبول شده است. برای استراحت و ایجاد آرامش در این هتل گزینه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که از سمت مسافران بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. اتاق بخار، سونا، مرکز سلامتی و آب گرم، اتاق ماساژ و تخت‌های سنگی گرم مخصوص استراحت کردن، از جمله امکانات رفاهی هستند که آرامش و رفاه کامل را در این هتل به مهمانان هدیه می‌دهند. علاوه برآن هتل دارای یک باغ بزرگ و زیبا است که می‌توانید از قدم زدن در آن لذت ببرید. رستوران موجود در هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی، مکزیکی و بین المللی را به مسافران ارائه می‌دهد و بدون شک از تجربه غذا در آن پشیمان نخواهید شد. در این هتل سالن کنفرانس نیز وجود دارد که برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان امکان‌پذیر می‌کند. مرکز تناسب اندام هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانانی که به ورزش علاقه‌مند هستند می‌توانند از فضای مجهز آن بهره‌مند شوند. از دیگر امکانات موجود در هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در سراسر ملک هتل، تهویه مطبوع، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های غیر سیگاری و… اشاره کرد.

خدمات هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا


علاوه بر امکانات فراوانی که در هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا وجود دارند این هتل خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پرسنل هتل مسلط به سه زبان انگلیسی، روسی و ترکی هستند و به صورت ۲۴ساعته از مهمانان استقبال می‌کنند. امکانات و خدمات متنوعی برای معلولین در هتل در نظر گرفته شده و مسافرانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. خدمات تور هتل نیز از جمله خدمات ویژه آن به حساب می‌آید که به مهمانان برای تجربه مسافرتی زیباتر و استفاده حداکثری از لحظات سفر کمک می‌کند. صرافی نیز در این هتل وجود دارد و امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم کرده است. خدمات خانه داری هتل فعال است و مشکلی از لحاظ تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. خدمات خشکشویی و سرویس اتو نیز در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. از دیگر خدمات هتل Ramada by Wyndham Istanbul Florya می‌توان به سرویس دربان، امنیت ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، منوهای مخصوص رژیم غذایی، صبحانه در اتاق، میان وعده، محل نگهداری چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل Ramada by Wyndham Istanbul Florya همگی دارای محیطی شیک و مدرن به همراه فضایی بزرگ هستند که در آن‌ها احساس راحتی خواهد داشت. از انواع واحدهای اقامتی هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا می‌توان به اتاق کینگ لوکس، مجموعه سلطنتی، اتاق کوئین به همراه امکانات ویژه معلولین، اتاق ملکه و سوئیت اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از انواع امکانات موجود در واحدهای اقامتی Ramada by Wyndham Istanbul Florya می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، صندوق امانات، گاوصندوق امانات، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، مبلمان و… اشاره کرد که تمام امکانات لازم برای یک سفر زیبا و دوست داشتنی را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل رامادا بای ویندام استانبول فلوریا


فاصله تا جنگل آتاتورک فلوریا: ۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک و دریاچه کوچوک چکمه: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل فلوریا: ۷.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۲۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۲۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۲۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است