search
menu

هتل Raimond Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Raimond Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ریموند استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریموند استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Raimond Hotel Istanbul


هتل ریموند از هتل‌های بسیار مشهور سه ستاره در منطقه کومکاپی در فاتح استانبول است که چشم‌انداز زیبایی رو به ساحل دریا دارد و به دلیل قرارگیری در موقعیت بسیار عالی در شهر استانبول سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا می‌شود. هتل ریموند در منطقه بسیار ساکت و خلوت واقع‌شده است که در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مسجد آبی دسترسی داشته باشید. همچنین مغازه‌ها و رستوران‌های لاله لی در منطقه کومکاپی استانبول با چند دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند. فرودگاه استانبول نیز در ۴۸ کیلومتری هتل Raimond Hotel Istanbul قرار دارد که برای رفتن به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، ساحل و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریموند استانبول


این هتل بی‌نظیر شامل میز پذیرش ۲۴ ساعته بوده و از میهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. از امکانات ارائه‌شده در فضای بیرونی این هتل می‌توان به ساحل دریا اشاره کرد که لحظات خوشی در انتظار شماست. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل ریموند را ندارند. همچنین این هتل دارای پارکینگ نیست و اگر جزو مسافرانی هستید که با ماشین شخصی سفر می‌کنید، باید ماشینتان را در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنید. ممکن است در حین اقامت به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیاز داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.
در لابی هتل Raimond Hotel Istanbul مغازه سوغاتی فروشی و سالن آرایشی و زیبایی دایر گردیده است که استفاده از این خدمات به همه مسافران توصیه می‌شود و این‌که روزنامه روز در لابی هتل قرار داده‌شده است که با خواندن آن از اخبار دنیا مطلع خواهید شد. در قسمت تور و گردشگری نیز بلیط برخی از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی با هزینه مجزا ارائه می‌شوند. در صورت نیاز می‌توانید از خدماتی مانند فکس و کپی بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که ممکن است در هنگام خرید بلیط هواپیما ساعت پروازتان با زمان تخلیه اتاق مطابقت نداشته باشد، بدین‌جهت می‌توانید بار و وسایلتان را بعد از تخلیه اتاق به اتاق چمدان بسپارید. همچنین در صورت نیاز به پول ترکیه می‌توانید به صرافی هتل سرزده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. کارکنان در هتل ریموند استانبول به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل ریموند عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین همه اتاق‌های این هتل بزرگ بوده و با دکوراسیونی شیک نظر مسافران را به‌سوی خود جلب می‌کنند. در اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق و مینی بار تعبیه‌شده است. همه اتاق‌ها شامل حمام اختصاصی بوده که این حمام‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.
همچنین برخی از اتاق‌ها شامل بالکن بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف را تماشا خواهید کرد. انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل Raimond Hotel Istanbul عبارت‌اند از اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل بوجت، اتاق دوبل استاندارد، اتاق کوادروپل کامفورت، اتاق کوادروپل دلوکس، اتاق دوبل دلوکس با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق تریپل با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق تریپل بیسیک و اتاق توئین. توجه داشته باشید که اتاق توئين و تمامی اتاق‌های دلوکس در طبقه آخر این هتل واقع‌شده‌اند و از بالکن این اتاق‌ها چشم‌انداز رویایی را می‌توانید تماشا کنید. امکانات ارائه‌شده در داخل این اتاق عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، امکانات شستشو، میز کار، بالکن و محافظ لپ‌تاپ. دقت داشته باشید که همه واحدهای اقامتی این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت برای مسافران اقامتی توأم با آرامش همراه با امکانات رفاهی عالی فراهم گردیده است و مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند با خیال راحت می‌توانند هر اتاقی را در این هتل رزرو کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه وعده صبحانه ارائه می‌دهد که این وعده به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان است. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های نزدیک این هتل سر بزنید، زیرا در این محدوده از استانبول تعداد زیادی رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد.

فاصله هتل ریموند استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۹۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است