search
menu

هتل Radisson Blu Hotel Asia Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Radisson Blu Hotel Istanbul Asia
امکانات هتل رادیسون بلو استانبول آسیا
خدمات هتل رادیسون بلو استانبول آسیا
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل رادیسون بلو استانبول آسیا

درباره Radisson Blu Hotel Istanbul Asia


هتل رادیسون بلو استانبول آسیا یکی از جذاب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره‌ای است که می‌توانید در شهر زیبای استانبول اقامت در آن را تجربه کنید. طراحی لوکس و منحصر به فرد این هتل از جمله برجسته‌ترین نقاط قوت آن است که احساسی فوق العاده را در زمان اقامت برای مسافران ایجاد می‌کند. موقعیت مکانی Radisson Blu Hotel Istanbul Asia نیز بسیار خوب است و نزدیک بودن چندین مرکز خرید به این هتل، این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بدون طی مسافت‌های طولانی در همان اطراف هتل به گشت و‌گذار و خرید بپردازند. علاوه بر آن هتل به‌ایستگاه مترو نیز نزدیک است و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل به وسیله قطار‌های درون شهری به هر نقطه‌ای از شهر که مایل باشند دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل رادیسون بلو استانبول آسیا


امکانات فراوانی که در Radisson Blu Hotel Istanbul Asia وجود دارند بدون شک شما را شگفت‌زده خواهند کرد. در این هتل تمامی امکانات لازم برای یک اقامت بی‌نظیر فراهم شده است و در صورت اقامت در آن، حتما از سفر خود لذت خواهید برد. دو استخر بزرگ سرپوشیده و سرباز در هتل رادیسون بلو استانبول آسیا وجود دارند که اطراف آن‌ها با صندلی‌های آفتابگیر ساحلی پوشیده شده و مهمانان می‌توانند از آن‌ها برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود در هتل بهره‌مند شوند. امکانات آب گرم هتل مانند سونا، حمام ترکی و اتاق بخار از جمله امکانات محبوب این هتل هستند که آرامش و راحتی کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌دهند. هتل دارای یک باشگاه تناسب اندام کاملا مجهز است و مسافرانی که به ورزش کردن علاقه‌مند هستند می‌توانند طعم شیرین ورزش را در سفر نیز تجربه کنند. زمین بازی کودکان از دیگر امکانات مورد توجه این هتل است که اقامت در هتل را برای کودکان نیز جذاب و دوست داشتنی می‌کند. مربی شخصی، کلاس‌های تناسب اندام، رستوران بی‌نظیر با انواع غذا‌های ترکی، دریایی و بین المللی، امکان برگزاری کنفرانس و جلسات کاری، صبحانه رایگان به صورت بوفه، پارکینگ اختصاصی رایگان، آرایشگاه، فروشگاه و. . . از دیگر امکانات جذاب این مجموعه هستند که سفری زیبا و شگفت انگیز را به مهمانان ساکن هتل هدیه می‌دهند.

خدمات هتل رادیسون بلو استانبول آسیا


علاوه بر امکانات فوق العاده خوبی که در هتل رادیسون بلو استانبول آسیا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، خدمات این هتل نیز بسیار جذاب و متنوع هستند و راحتی و رفاه کامل را در هنگام اقامت به شما هدیه می‌کنند. مهمانان می‌توانند فرزندان خردسال خود را به مرکز نگهداری از کودکان هتل بسپارند و بدون دغدغه و با خیال راحت به گشت و‌گذار و خرید بپردازند. هتل دارای خدمات ویژه معلولین است و مهمانانی که دچار معلولیت هستند هیچ مشکلی برای اقامت در این هتل نخواهند داشت. پرسنل هتل همگی مسلط به چهار زبان انگلیسی، عربی، آلمانی و ترکی هستند و رفتار صمیمانه و محترمانه‌ای که با مهمانان دارند سبب شده است که مسافران این هتل همواره از اقامت در آن راضی باشند. از دیگر خدمات Radisson Blu Hotel Istanbul Asia که آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر استانبول تبدیل کرده اند می‌توان به خدمات خانه داری، خشکشویی، تهیه بلیط، سرویس اتو، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ماساژ، ‌ترانسفر فردوگاه، محل نگهداری چمدان، میز تور و. . . اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات و امکانات رفاهی این هتل با تهیه بلیط هواپیما به شهر استانبول سفر کنید و ضمن اقامت در هتل رابینسون سفری فوق العاده را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی Radisson Blu Hotel Istanbul Asia همگی دارای فضایی شیک و مدرن هستند که بدون شک از اقامت در آن‌ها لذت خواهید برد. از انواع واحد‌های اقامتی این هتل می‌توان به اتاق ممتاز با نمای شهر، سوئیت، اتاق استاندارد، سوئیت جونیور با تراس، اتاق برتر و سوئیت ریاست جمهوری با تراس و نمای شهر اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحد‌های اقامتی


از جمله امکاناتی که در واحد‌های اقامتی Radisson Blu Hotel Istanbul Asia وجود دارند می‌توان به حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، میز مطالعه، تلفن، کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق‌امانات، تهویه مطبوع و. . . اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل رادیسون بلو استانبول آسیا


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۱۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۲۵.۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است