search
menu

هتل Premist Hotels Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Premist Hotels Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل پریمیست تکسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریمیست تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Premist Hotels Taksim Istanbul


هتل پریمیست تکسیم از هتل های ۳ ستاره در شهر استانبول است که در خیابان مشهور استقلال واقع شده است. این هتل بی نظیر برایتان اقامتی خاطره انگیز همراه با آرامش به ارمغان می آورد. هتلی که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا می شود و همه مسافران برای سفرهای بعدی شان به فکر خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل هستند. در نزدیکی این هتل چندین مغازه، موزه، گالری های هنری و جاذبه های تاریخی مانند موزه معصومیت، موزه اورهان کمال، آب انبار باسیلیکا و غیره وجود دارند که بازدید از این مکان ها به صورت پیاده امکان پذیر است و به همه مسافران پیشنهاد می شود. حتی برای دوستداران خرید نیز مرکز خرید دمیرون پیشنهاد می شود که در فاصله ۲۴۰ متری از این هتل واقع شده است. برج مشهور گالاتا نیز از پنجره های اتاق ها دیده می شود و در فاصله ۲.۳ کیلومتری هتل Premist Hotels Taksim Istanbul قرار دارد. فرودگاه آتاتورک حدودا در ۲۵ کیلومتری این هتل قرار دارد و به وسیله شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. برخی از امکانات مورد توجه این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، روم سرویس، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها.

امکانات عمومی هتل پریمیست تکسیم استانبول


در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند و برای فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی تلاش می کنند. سپس در همین لابی هتل می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان تا زمان تحویل اتاقتان یا بعد از تخلیه اتاقتان بهره مند شوید. علاوه بر اینها، در لابی صرافی نیز موجود است تا در صورت نیاز نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت های هتل قابل دسترس است. پرسنل مجرب با گشاده رویی در حال خدمت رسانی به مسافران گرامی هستند.
حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Premist Hotels Taksim Istanbul را ندارند. مسافرانی که با ماشین شخصی عازم این شهر می شوند، باید در نظر داشته باشند که هتل پریمیست تکسیم پارکینگ ندارد و باید از خیابان های اطراف استفاده کنند. اگر در حین اقامت به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، به راحتی می توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه از این خدمات بهره مند شوید. همچنین پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند و همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. از امکانات دیگر ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به تلویزیون با شبکه های کابلی، مینی بار و کتری برقی اشاره کرد. برخی از اتاق های هتل Premist Hotels Taksim Istanbul دارای بالکن بوده و از این بالکن چشم انداز پرهیجان و بسیار زیبایی از منطقه تکسیم و خیابان استقلال را خواهید دید. اتاق ها در این هتل انواع مختلفی دارند که عبارتند از اتاق توئين یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق خانواده، اتاق سوپرییر با بالکن، اتاق سینگل استاندارد و اتاق سینگل سوپرییر. علاوه بر امکانات گفته شده می توان به گاوصندوق، وسایل اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار و کمدلباس اشاره کرد. در صورت نیاز به هر وسیله ای روم سرویس در اختیار مسافران این هتل قرار دارد.

رستوران هتل


وعده صبحانه در رستوران این هتل به صورت سلف سرویس سرو می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید به رستوران های اطراف هتل سر بزنید، زیرا در این حوالی تعداد زیادی رستوران وجود دارد.

فاصله هتل پریمیست تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است