search
menu

هتل Preferred Hotel Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Preferred Hotel Old City
امکانات هتل پرفرد الد سیتی
خدمات هتل پرفرد الد سیتی
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پرفرد الد سیتی استانبول

درباره Preferred Hotel Old City


هتل پرفرد الد سیتی استانبول یکی از هتل‌های پر طرفدار و بسیار محبوب در شهر استانبول است که از هر نظر ارزش اقامت زیادی دارد. این هتل یک هتل ۳ ستاره است و از همین جهت یکی از هتل‌های میان رده شهر استانبول به شمار می‌رود اما با این حال پس از اقامت در آن، متوجه خواهید شد که امکانات و خدماتی که این هتل به مهمانان ارائه می‌دهد بسیار بیشتر از یک هتل میان رده اقتصادی است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از اماکن تاریخی شهر نزدیک است و با اقامت در آن به راحتی می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی شهر استانبول دسترسی داشته باشید. کاخ توپکاپی، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و… تنها گوشه‌ای از اماکن تماشایی و چذاب نزدیک به این هتل هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استابول در Preferred Hotel Old City اقامت داشته باشید و سفری زیبا و فراموش نشدنی را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل پرفرد الد سیتی


امکانات متفاوتی در هتل پرفرد الد سیتی استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که در حد یک هتل سه ستاره بسیار عالی و مقرون به صرفه هستند. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و صبحانه نیز در همین رستوران سرو می‌شود که بدون شک از تازگی مواد و تنوع غذایی آن راضی خواهید بود. تراس موجود در هتل منظره فوق العاده زیبایی را از شهر استانبول به مهمانان ارائه می‌دهد و وقت گذرانی در آن برای مسافران لذت بخش خواهد بود. هتل دارای یک کتابخانه نیز است که محیطی زیبا و آرامش بخش را برای مطالعه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. محل پیک نیک، مبلمان در فضای باز و قهوه خانه هتل نیز از جمله امکاناتی هستند که زمینه را برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت مهمانان فراهم می‌کنند. علاوه بر آن هتل به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و مسافران می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند از تفریحات متنوع موجود در سواحل زیبای استانبول بهره‌مند شوند. پارکینگ، مغازه هدیه فروشی، مینی مارکت، اینترنت رایگان و… از دیگر امکانات موجود در Preferred Hotel Old City هستند.

خدمات هتل پرفرد الد سیتی


علاوه بر امکانات خوبی که در هتل پرفرد الد سیتی استانبول به مهمانان ارائه می‌شود این هتل خدمات متنوع و گسترده‌ای را نیز به مسافران ارائه می‌دهد. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و با چندین زبان از جمله عربی، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل بسیار صمیمی و مهمانوازی هستند و برای هرگونه کمک و راهنمایی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. خدمات و امکانات ویژه معلولین که در این هتل وجود دارند سبب شده‌اند که مهمانانی که دچار معلولیت هستند بتوانند به راحتی در هتل اقامت داشته باشند. خدمات تبدیل ارز هتل امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می‌کند و خدمات تور هتل نیز مهمانان را برای تجربه سفری زیباتر راهنمایی می‌کند. هتل دارای آرایشگاه نیز است که مسافران می‌توانند انواع خدمات زیبایی را از آن دریافت کنند. از دیگر خدمات موجود در Preferred Hotel Old City می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، خدمات خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… اشاره کرد که مسافران می‌توانند با تهیه بلط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

واحدهای اقامتی


هتل پرفرد الد سیتی استانبول دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که تمامی آن‌ها تمیز، زیبا و آرامش بخش هستند و احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌کنند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق استاندارد دوتخته، اتاق استاندارد سه تخته، اتاق استاندارد چهار تخته، اتاق استاندارد خانوادگی و… اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Preferred Hotel Old City دارای امکانات رفاهی متنوعی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، صندوق امانات، امکانات اتو کشی، سیستم تهویه مطبوع، فرش، کف پارکت و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پرفرد الد سیتی استانبول


فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۲.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است