search
menu

هتل Peyk Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Peyk Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل پیک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Peyk Hotel Istanbul


شهر استانبول در کشور ترکیه از شهرهای توریستی این کشور است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا از آن بازدید می‌کنند. این شهر دارای جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیز بسیاری است و درواقع شهر تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌های طبیعی است که هر فردی را مجذوب خود می‌کند. در این شهر هتل‌های خوب زیادی وجود دارد، یکی از این هتل‌های خوب سه ستاره هتل پیک است. هتل پیک میزبان مهمانان در قلب شهر استانبول در محله سلطان احمد است. در این هتل سنت مهمان‌نوازی مردم ترکیه را تجربه می‌کنید و اقامتی خوش را دارید. هتل پیک موقعیت قرارگیری بسیار خوبی در شهر دارد و به جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. اگر بلیط هواپیما استانبول دارید، نگران رسیدن از فرودگاه به هتل نباشید، زیرا فرودگاه استانبول تا هتل پیک استانبول تنها ۴۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین از فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن تا هتل پیک را می‌توان در کمتر از یک ساعت طی کرد. از ویژگی‌های خوب این هتل این است که با ترامواهای شهر استانبول فاصله کمی دارد و می‌توانید سوار آنها شوید و در شهر چرخی بزنید. یکی از مکان‌های معروف و پرتردد در شهر استانبول میدان تکسیم است که هتل پیک استانبول تا آن فاصله ای حدود ۶.۳ کیلومتر دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل پیک استانبول


در هتل اقتصادی و زیبای پیک می‌توانید اقامتی راحت و آسوده را تجربه کنید زیرا دارای امکانات و خدمات عالی است تا مهمانان کمبودی را حس نکنند. امکاناتی که در این هتل سه ستاره قابلیت استفاده دارد شامل مواردی است از قبیل: آسانسور، لابی شیک، پارکینگ، رستوران، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اتاق کنفرانس و جلسات، فکس و فتوکپی. اگر بلیط هواپیما چارتر دارید، برای تردد راحت تر از شاتل فرودگاهی یا ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید. علاوه بر این موارد، هتل پیک استانبول خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد که شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، نگهداری از چمدان، خدمات بلیط و میز تور برای کسانی که علاقه‌مند به گردش در شهر هستند. همچنین خدمات نظافتی هتل شامل نظافت روزانه، خشکشویی و لباسشویی است. اگر می‌خواهید در شهر، خودتان رانندگی کنید و به مکان‌های دیدنی سری بزنید، امکان اجاره ماشین در هتل پیک وجود دارد. از مزیت‌های این هتل دسترسی معلولین و اتاق‌هایی با تسهیلات و تجهیزات ویژه برای معلولین است.

اتاق های هتل


در هتل پیک استانبول اتاق‌های متنوعی، با دکوراسیونی گیرا و زیبا که طراحی ترکیبی از مدرنیته و سنت دارند، قرار دارد. این اتاق‌ها در سه نوع هستند: اتاق‌های استاندارد با ۲۰ مترمربع و با بالکن سبک فرانسوی که با دقت تمام آماده شده‌اند تا نمایش ترکیبی از نقوش عثمانی با طراحی داخلی مدرن و ظرافت باشد؛ اتاق‌های گوشه ای که خطوط مدرن با نقوش سنتی عثمانی در روبروی هم هستند و در فضای ۲۵ متر مربعی بالاترین سطح راحتی را به مهمانان ارائه می دهند و دارای بالکن هستند؛ و اتاق‌های مخصوص معلولین که ۲۰ متر مربع است و به طور ویژه طراحی شده است تا راحتی و لذت را برای افراد معلول فراهم کند و آنها بتوانند با خیالی آسوده و بدون موانع در اتاق بچرخند و استراحت کنند.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات بسیار خوب و مناسبی در هتل پیک استانبول وجود دارد که از این جمله هستند: یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان با سرعت بالا، سشوار، حمام با دوش یا وان، وسایل بهداشتی از قبیل حوله، صابون و شامپو، چای و قهوه ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، دمپایی، میز و صندلی، تلفن، سیستم اطفا‌حریق و صندوق‌امانات دیجیتالی. بالکن‌های اتاق‌ها هم دارای میز و صندلی برای نشستن هستند.

رستوران هتل


در هتل پیک استانبول یک رستوران با فضایی دلنشین و دنج وجود دارد. با خانواده و همراهان خود در این رستوران خوراک‌های لذیذ و متنوع را میل کنید و لذت ببرید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل پیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا اسکله امینونو استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا ساحل فلوریا استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است