search
menu

هتل Pera Palace Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pera Palace Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
امکن نزدیک به هتل پارا پالاس استانبول

درباره هتل Pera Palace Hotel Istanbul


هتل پارا پالاس استانبول در سال ۱۹۸۲ توسط یک معمار فرانسوی عثمانی ساخته شده است. این هتل ترکیبی از سبک‌های نئوکلاسیکال، هنر مدرن و شرقی است و چشم‌انداز چشم‌نوازی به خلیج گلدن هورن استانبول دارد. دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس هتل Pera Palace Hotel Istanbul ، الهام گرفته از هنر اروپایی و عثمانی بوده و منظره روبروی‌شان منطقه تاریخی پارا است.

واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل


اتاق‌های هتل پارا پالاس استانبول که با کف‌پوش چوب جنگلی و پنجره‌های کف تا سقف، محیط دنج و آرامی ایجاد کرده‌اند، دارای تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و حمام سنتی هستند. ناگفته نماند که بیشتر این اتاق‌ها دارای بالکن با چشم‌اندازی از گلدن هورن هستند. باشگاه ورزشی و استخر سرپوشیده از امکانات دیگر این هتل برای علاقه‌مندان به تندرستی است و خدماتی همچون اسپا، شنا و غیره در آن به خریداران بلیط ارزان هواپیما سفرمارکت ارائه می‌شود.
در رستوران هتل پارا پالاس استانبول که به افتخار آگاتا کریستی، نویسنده رمان‌های جنایی، آگاتا نام دارد، غذاهای روز ترکی سرو می‌شود. تراس رستوران، مکان معروفی برای قرار ملاقات مهمانان رده بالا و بین‌المللی است؛ و با نوشیدن چای در سالن کوبلی (kubbeli)، همراه با گوش دادن به نوای ملایم پیانو، لحظات جادویی را تجربه خواهید کرد.

موقعیت مکانی هتل


جاذبه‌های این هتل ۵ ستاره به همین جا ختم نمی‌شود، یک شیرینی فروشی فرانسوی به اسم Patisserie de Pera در هتل پارا پالاس استانبول وجود دارد که کیک و شیرینی ترکی و فرانسوی، ماکارون و شکلات‌های خانگی می‌فروشد. در این هتل امکاناتی چون تورهای پیاده‌روی و اجاره‌ی دوچرخه امکان پذیر می‌باشد. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید آگاه باشید ورود آن‌ها به هتل پارا پالاس آزاد است و می‌توانید از ظرف‌های غذا و سبد نگهداری حیواناتی که هتل در اختیارتان قرا می‌دهد استفاده کنید. همچنین این هتل می تواند انتخاب مناسبی برای سفرها و ملاقات کاری شما به استانبول باشد.
با اقامت در این هتل، گالری‌ها، آتلیه‌ها و رستوران‌ها در چند قدمی شما خواهند بود که بازدید از آنان سفرتان را جذاب‌تر خواهد کرد. ایستگاه‌های مترو در نزدیکی هتل Pera Palace Hotel قرار دارند و با مترو می‌توانید به فروشگاه‌های مهمی از جمله جواهر و زورلو سر بزنید. فرودگاه آتاتورک در ۴۸ کیلومتری هتل است.

امکن نزدیک به هتل پارا پالاس استانبول


فاصله هتل پارا پالاس استانبول از برج گالاتا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل پارا پالاس استانبول از خیابان استقلال: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پارا پالاس استانبول از میدان تکسیم:۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پارا پالاس استانبول از کاخ دولما باغجه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل پارا پالاس استانبول از بازار ادویه: ۱.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است