search
menu

هتل Pera Neuf Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pera Neuf Istanbul
امکانات عمومی هتل پرا نوف استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل پرا نوف استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pera Neuf Istanbul


هتل پرا نوف از هتل‌های ۵ ستاره در منطقه بی اوغلو شهر استانبول است که با فاصله حدود دو کیلومتری از مرکز شهر و به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد و در طول سال مملو از مسافر می‌شود. این هتل به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو دسترسی آسانی به‌تمامی نقاط شهر استانبول دارد که با رفتن به ایستگاه مترو می‌توانید به اکثر جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دسترسی داشته باشید، از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی مشهور این شهر می‌توان به کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، بازار بزرگ استانبول، بازار ادویه و غیره اشاره کرد.
خیابان مشهور تکسیم بسیار سرزنده بوده و به دلیل نزدیکی به این هتل میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا می‌شود، این خیابان از اهمیت خاصی در شهر استانبول برخوردار است و سرشار از رستوران، کافی‌شاپ، بار و مغازه بوده و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با اقامت در هتل Pera Neuf Istanbul به این خیابان دسترسی داشته باشید. از بالکن‌های موجود در این هتل می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. فرودگاه استانبول با ۳۹ کیلومتر فاصله از هتل پرا نوف نیز از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی باید درخواست دهید که این درخواست شامل هزینه جداگانه است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پرا نوف استانبول


اینترنت به‌صورت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل قابل‌دسترس است. بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. همچنین در هتل Pera Neuf Istanbul پارکینگی وجود ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی عازم شهر استانبول می‌شوند، باید از محوطه اطراف خیابان‌های نزدیک برای پارک خودروی‌شان استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده در هتل پرا نوف نیز به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئین، اتاق دوبل با بالکن و آپارتمان تک خوابه با بالکن. شما نیز در هنگام رزرو این هتل با خیال راحت می‌توانید نسبت به تعداد نفر و سلیقه و بودجه‌تان اتاق موردنظر را انتخاب کنید. همان‌طور که از اسم اتاق‌ها پیداست، در اتاق دوبل تختخواب‌ها به‌صورت دو تخت تک‌نفره یا یک‌تخت دونفره هستند. در آپارتمان موجود در این هتل نیز یک اتاق‌خواب با اتاق تخت دونفره و پذیرایی با کاناپه تخت شو تعبیه‌شده است. بهتر است بدانید که دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های موجود در هتل Pera Neuf Istanbul عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. مطمئناً با اقامت در این هتل برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام خواهید کرد.
هریک از واحدهای اقامتی این هتل شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار بوده و حمام‌های اختصاصی موجود در داخل واحدهای اقامتی نیز شامل دوش، وان، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. همچنین لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی در هتل پرا نوف شامل بالکن بوده و چشم‌انداز زیبایی از مناطق اطراف قابل‌تماشا هستند. در واحدهای اقامتی و آشپزخانه‌های مدرن هتل Pera Neuf Istanbul از دکوراسیون زیبایی استفاده‌شده است و امکانات مربوط به پخت‌وپز در آشپزخانه‌ها نیز شامل یخچال، اجاق‌گاز، توستر، کتری برقی و میز غذاخوری است. شما می‌توانید انواع غذاها را خودتان در آشپزخانه بپزید یا این‌که به رستوران‌های اطراف سر بزنید، زیرا این منطقه مملو از رستوران بوده و گزینه انتخابی شما بسیار زیاد است.

فاصله هتل پرا نوف استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است