search
menu

هتل Pen Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pen Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل پن استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پن استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pen Hotel Istanbul


هتل پن یکی از هتل‌های ۳ ستاره شیک و مدرن استانبول است که در نزدیکی رستوران‌ها، مراکز خرید و مرکز حمل و نقل شهر استانبول قرار گرفته است و مکان مناسبی را برای استراحت میهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل فقط ۲۶ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. هتل Pen Hotel Istanbul با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به جاهای دیدنی شهر از جمله پارک مال تپه، پندیک مارینا، برج دختر، مسجد آبی و برج گالاتا دارد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و و اقامت در هتل پن یک سفر به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل پن استانبول


این هتل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات رفاهی را ارائه می‌دهد. این هتل برای راحتی میهمانان، Wi-Fi رایگان در همه اتاق‌ها و لابی، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، امنیت ۲۴ ساعته، خانه داری روزانه، خدمات دربان، انبار چمدان و خدمات پستی ارائه می‌دهد. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به رستوران، بار، اتاق‌های خانوادگی و دو استخر روباز اشاره کرد. توجه داشته باشید که هنگام اقامت در هتل پن اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. در این هتل خدمات ویژه ای برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده است و جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد.
کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات بسپارید. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. هتل دارای میز تور است و برای صرفه جویی در وقت ارزشمند خود می‌توانید قبل از بازدید از اماکن دیدنی بلیط ورودی آن‌ها را تهیه کنید. امکان کرایه خودرو نیز برای میهمانان گرامی فراهم شده است. برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در باغ قدم بزنید یا در استخر شنا کنید. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید یا از امکانات اسپا هتل استفاده کنید. همچنین بعد از شنا می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در بار کنار استخر از خودتان پذیرایی کنید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و واکس کفش نیز ارائه می‌شود. کارکنان مجرب هتل Pen Hotel Istanbul به زبا‌ن‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با خوش اخلاقی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Pen Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق‌های خانوادگی
• اتاق دبل لوکس
• سوئیت لوکس با چشم انداز دریا
• اتاق توئین لوکس
• اتاق یک تخته لوکس
• اتاق سه تخته لوکس
همه اتاق‌های میهمان دارای امکانات رفاهی متفکرانه‌ای هستند تا احساس بی نظیری از آرامش را به میهمانان انتقال دهند. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی، تلفن، مبلمان، مینی بار و آباژور هستند. هر اتاق در هتل پن استانبول دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اتاق نیز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاقتان میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه روزانه بسته به آب و هوا به صورت بوفه در کنار استخر یا داخل هتل سرو می‌شود. هتل پن دارای یک رستوران آلاکارت است که با انواع غذاهای خوشمزه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین در فاصله یک کیلومتری از هتل، رستوران‌های متعددی وجود دارد. وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، پیشنهاد می‌شود که حتما از کافه ALIR ، Douwe Egbert و Tchibo دیدن کنید.

فاصله هتل پن استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک پندیک دکتر تحسین آرچن: ۱۱۰ متر
فاصله تا پندیک مارینا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید نئومارین: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه: ۱۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است