search
menu

هتل Pelican House Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pelican House Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل پلیکان هاوس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پلیکان هاوس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Pelican House Hotel Istanbul


در فاصله ۲ کیلومتری از مسجد سلیمانیه استانبول هتل پلیکان هاوس قرار گرفته که برای مهمانانی که به دنبال کمی صرفه جویی در هزینه ها و برنامه سفر استانبول خود هستند مناسب به نظر می رسد. پلیکان برای آن دسته از مهمانانی که به خاطر بازدید از جاهای دیدنی بلیط هواپیما استانبول خریده اند هم مناسب است چون با بسیاری از جاذبه های مشهور و شناخته شده شهر فاصله کمی دارد و اگر اهل پیاده روی باشید،‌ می توانید با چند دقیقه پیاده روی علاوه بر گشت و گذار در خیابان های مشهور استانبول به جاذبه های این شهر نیز دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پلیکان هاوس استانبول


Pelican House Hotel Istanbul با این که هتلی میان رده است اما تمامی تلاش خود را به کاربرده تا هر آنچه نیاز مهمانانش است را فراهم و اقامت آن ها را به اقامتی پر از آرامش و آسایش تبدیل کند. مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب کنند به خدماتی مانند خدمات شاتل و خدمات روم سرویس دسترسی خواهند داشت. پلیکان به نظافت و پاکیزگی هتل اهمیت می دهد به همین دلیل خدمات نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می شود؛ همچنین خدمات خشک شویی و اتوکشی نیز در هتل ارائه می شود که با پرداخت کمی هزینه می توانید از آن ها استفاده کنید. بخش پذیرش هتل نیز خدمات مختلفی را در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز ارائه می دهد و مهمانان می توانند با مراجعه به این بخش از خدمات و امکاناتی مانند اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و چک این/ چک اوت اختصاصی دسترسی داشته باشند. بعلاوه کارکنان این بخش با کمال احترام و خوشرویی آماده اند تا خدمات کانسیرج را به مهمانان ارائه دهند و از آن جا که به ۳ زبان مختلف انگلیسی، روسی و ترکی آشنا هستند به خوبی می توانند پاسخگو و راهنمای مهمانان باشند.
به جز بخش پذیرش، بخش نگهبانی هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و برای امنیت و آسودگی خاطر مهمانان امکانات و خدمات ایمنی مانند دوربین مداربسته، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات و سیستم اعلام حریق را در هتل تعبیه کرده است.
یکی از خدمات خوب هتل مجوز حضور حیوانات خانگی است که باعث خشنودی صاحبان حیوانات خانگی شده چون می توانند تجربه سفر و اقامت با حیوان خانگی خود را داشته باشند. بد نیست بدانید که هتل برای این اجازه ورود هیچ هزینه اضافی ای دریافت نمی کند.
مهمانان هتل در بخش های مختلف هتل به اینترنت رایگان و دستگاه فکس و فتوکپی دسترسی خواهند داشت.
پلیکان هاوس استانبول فاقد پارکینگ است و اگر با خودروی شخصی به استانبول سفر کرده اید باید اتومبیلتان را در خیابان های اطراف هتل پارک کنید.

اتاق های هتل


پلیکان ۳۰ واحد اقامتی مختلف شامل اتاق های تویین یا اکونومی دابل، اتاق های استاندارد، اتاق های تریپل و اتاق های بیسیک تریپل روم دارد که خدمات روم سرویس را به تمامی آن ها ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل پلیکان هاوس دارای کف پارکت و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. مینی بار و حمام خصوصی دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


پلیکان هاوس علاوه بر اینکه بلیط جاذبه ها و برنامه های سرگرمی را برای مهمانان تهیه می کند، تورها و کلاس هایی در رابطه با فرهنگ محلی ترکیه را برگزار می کند که در صورت تمایل می توانید در آن شرکت کنید.

رستوران هتل


صبحانه بوفه در پلیکان هاوس سرو می شود و شما می توانید از کارکنان بخواهید تا صبحانه تان را در اتاق برایتان سرو کنند. شام نیز در صورت درخواست به صورت لاکارته سرو می شود که برای آن هزینه ای اضافه در نظر گرفته خواهد شد.

فاصله هتل پلیکان هاوس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است