search
menu

هتل Parmada Hotel Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Parmada Hotel Old City
امکانات و خدمات عمومی هتل پارمادا اولد سیتی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارمادا اولد سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Parmada Hotel Old City


هتل پارمادا در موقعیت خوبی در شهر استانبول قرار دارد و به جاذبه‌های تاریخی مشهور و دیگر جاهای دیدنی استانبول بسیار نزدیک است. استانبول ترکیه به عنوان شهری گردشگرپذیر در مقیاس جهانی، دارای طیف متنوع و گسترده‌ای از هتل‌ها برای انواع سلایق، بودجه‌ها و نیازها است. یکی از هتل‌های مجلل و اقتصادی در این شهر زیبا، هتل سه ستاره پارمادا اولد سیتی است. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل Parmada Hotel Old City فاصله‌‌ای حدود ۴۵ کیلومتر دارد؛ به همین علت اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، به راحتی می‌توانید به هتل پارمادا اولد سیتی برسید. دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال تا هتل پارمادا اولد سیتی استانبول حدود ۶ کیلومتر است. یکی از ساحل‌های پربازدید و خوب برای استراحت و تفریح، ساحل کیلیوس استانبول است که تا هتل پارمادا اولد سیتی تنها حدود یک ساعت فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارمادا اولد سیتی


تجهیزات و امکانات با کیفیت و بسیار خوبی در هتل پارمادا اولد سیتی قرار دارد که شامل مواردی هستند از قبیل: لابی شیک با طراحی منحصربه‌فرد، آسانسور، رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، کافه در تراس، اتاق جلسات و کنفرانس، فکس و فتوکپی. خدماتی که هتل پارمادا اولد سیتی استانبول ارائه می‌کند، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، تبدیل ارز، خدمات مخصوص معلولین، صبحانه، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان و خدمات اتاق است. همچنین خدمات نظافتی هتل Parmada Hotel Old City مواردی را در بر می‌گیرد که شامل نظافت روزانه، اتو و خشکشویی است. اگر بلیط لحظه آخری استانبول به تهران خریداری کرده‌اید، نگران تردد خود نباشید زیرا هتل پارمادا اولد سیتی استانبول دارای ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت است. کارکنان باتجربه و مسلط به چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، عربی، فرانسوی، فارسی، ترکی و روسی، از مسافران از سراسر دنیا استقبال می‌کنند تا در هتل پارمادا اولد سیتی اقامتی خوش و به‌یادماندنی داشته باشند و پذیرایی و مهمان نوازی ترکی را تجربه کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل پارمادا اولد سیتی وجود دارد که دارای طراحی و دکوراسیونی جذاب، چشم‌گیر و خلاقانه هستند و راحتی و آسایش را به مسافران هدیه می‌دهند. مجموعا تعداد ۲۴ اتاق در هتل Parmada Hotel Old City قرار دارد و در انواع مختلفی هستند که بدین شرح است: اتاق‌های سه نفره با مساحت ۲۴ متر مربع، اتاق‌های استاندارد با ۱۲ متر مربع مساحت، اتاق‌های ویژه ۲۲ متر مربعی و اتاق‌های اقتصادی با مساحت ۱۵ متر مربع.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایل داخل اتاق‌های هتل پارمادا اولد سیتی استانبول برای اقامتی آسوده و خوش تعبیه شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: مبلمان، تلویزیون، چای و قهوه ساز، صندوق امانات دیجیتالی، مینی‌بار، میز تحریر، صندلی، آب معدنی رایگان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی رایگان حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تهویه مطبوع، تلفن، سیستم اطفا حریق، دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته‌باشید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن ندارند اما در مکان مخصوص آن در هتل می‌توانید این‌کار را انجام‌دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Parmada Hotel Old City می‌توانید در کلاس‌های ویژه که آداب‌و‌رسوم و فرهنگ محلی ترکیه را آموزش می‌دهند، شرکت کنید و هم تنوع خوبی است و هم آگاهی خود را درباره زندگی مردم محلی شهر استانبول و کشور ترکیه بالا می‌برید. هتل پارمادا اولد سیتی تورهای شادی را هم برگزار می‌کند که اگر علاقه‌مند هستید، فرصت خوبی برای تفریح است. اگر با خانواده و فرزندان خود سفر می‌کنید، از پازل و بازی‌های مخصوص کودکان که هتل پارمادا در اختیار مسافران قرار می‌دهد، استفاده کنید تا اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را سپری کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل پارمادا اولد سیتی در فضایی دنج و دلنشین، ساعاتی دلپذیر و فراموش‌نشدنی را سپری کنید و خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید. همچنین در تراس هتل پارمادا فضایی برای نشستن تعبیه شده است که چشم‌اندازی رویایی و چشم‌نواز از شهر زیبای استانبول دارد و می‌توانید در کنار همسفران خود خاطراتی زیبا بسازید. قابل ذکر است که خوراکی‌های مخصوص کودکان هم در رستوران هتل Parmada Hotel Old City وجود دارد.

فاصله هتل پارمادا اولد سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا: ۱۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۳۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۳۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است