search
menu

هتل Park Star Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Star Hotel Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل پارک استار استانبول
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پارک استار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Star Hotel Taksim Istanbul


هتل پارک استار یکی از هتل‌های سه ستاره در قلب شهر استانبول و در منطقه مشهور بی اوغلو است. از هتل پارک استار تنها چند قدم تا میدان تکسیم فاصله وجود دارد و به دلیل موقعیت قرارگیری عالی خود به جاهای دیدنی و مراکز خرید دسترسی آسانی دارد و همچنین به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو می‌توانید به نقاط مختلف شهر استانبول نیز بروید. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید در فرودگاه از ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید و به آسانی به هتل دسترسی داشته باشید. پس به فکر خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل باشید. از این هتل تا خیابان سرزنده استقلال باید حدوداً ۴ دقیقه پیاده‌روی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Park Star Hotel Taksim Istanbul می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خشک‌شویی و نظافت روزانه اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارک استار استانبول


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. همچنین در بخش پذیرش نیز به طور شبانه‌روزی از میهمانان استقبال می‌کنند. میهمانان در هنگام اقامت در این هتل می‌توانند از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوند. همچنین به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. البته برای استفاده از تمامی این خدمات باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. در بخش تور گردشگری نیز پرسنل دوستانه به استقبال مسافران می‌روند و جاهای دیدنی و گردشگری شهر استانبول را برای مسافران معرفی می‌کنند. پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل دایر شده است. برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید و باید به طور روزانه هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید. ممکن است سفرتان به استانبول کار و تجارت باشد که در این صورت با انتخاب هتل Park Star Hotel Taksim Istanbul می‌توانید از خدماتی نظیر فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل مجرب در هتل پارک استار به زبان انگلیسی تسلط دارند و با توریست‌ها و مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. تمامی طبقات موجود در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به اجرای موسیقی زنده، تورهای گردشگری، سرگرمی‌های عصرانه و کلاب های شبانه اشاره کرد که هرکدامشان شامل هزینه جداگانه هستند. همچنین برای نگهداری از کودکان نیز محل مشخصی دایر شده تا بزرگ‌سالان خیالشان از بابت کودکان آسوده باشد.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق توئین، اتاق سینگل و اتاق تریپل بوجت. در داخل تمامی اتاق‌های این مجموعه سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. در اتاق‌ها برای استراحت شبانه‌تان پرده‌های ضخیم نصب‌شده تا در آرامش به خواب بروید. همچنین اسباب و وسایل به‌کاررفته در داخل اتاق‌های هتل Park Star Hotel Taksim Istanbul بسیار ساده بوده و احساس راحتی خواهید کرد. همچنین سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارند و در برخی از اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده می‌شود ولی در برخی دیگر چنین اجازه‌ای ندارید، بنابراین در صورت سیگاری بودن در هنگام رزرو نسبت به این موضوع دقت کنید. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر مینی بار، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، میز کار، تلویزیون و تلفن بهره‌مند شوید. تمامی اتاق‌ها عایق صدا بوده و مسافران اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد.

رستوران هتل


همه‌روزه در هنگام صبح می‌توانید وعده صبحانه میل کنید. در کافی‌شاپ این هتل نیز انواع نوشیدنی برای مسافران سرو می‌شود.

فاصله هتل پارک استار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
1
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
hadi younesian
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۷‌

امنیت پایین وسایل در هتل ، صبحانه ضعیف،نظافت ضعیف فقط موقعیت هتل تا میدان تکسیم مناسب است
people_outlineزوج
todayفروردین