search
menu

هتل Panorama Suite Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Panorama Suite Istanbul
امکانات کلی پانوراما سوئیت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل پانوراما سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Panorama Suite Istanbul


هتل آپارتمان ۳ ستاره پانوراما در منطقه کادیکوی استانبول و در ۴.۶ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. این شهر با بقایای باشکوهی از تاریخ طولانی و درخشان خود بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد. استانبول با منابع طبیعی منحصر به فرد و تاریخ ریشه دار یک مرکز توریستی بی نظیر است. دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری معروف و محبوب استانبول از جمله برج دختر، برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه و همچنین قیمت مناسب باعث شده که هر ساله گردشگران بسیاری این سوئیت را برای اقامت خود در استانبول انتخاب کنند. از طریق ایستگاه متروی کادیکوی که نزدیک ترین ایستگاه به هتل است می توانید به آسانی به نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا کرده و به گشت و گذار در شهر بپردازید. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول است که ۳۷.۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در هتل Panorama Suite Istanbul یک سفر به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی پانوراما سوئیت استانبول


در این هتل آپارتمان یک میز پذیرش وجود دارد که ۲۴ ساعته و ۷ روزه کار می کند. اگر قصد سفر با ماشین شخصی را دارید، پارکینگ در قلمرو هتل وجود دارد. در صورت درخواست ، تحویل مواد غذایی امکان پذیر است. خدمات اجاره خودرو در هتل تقاضای زیادی دارد. با وجود اتاق های عایق صدا هیچ سر و صدایی شما را آزار نمی دهد. در صورت درخواست می توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل Panorama Suite Istanbul نیز استفاده کنید. هتل دارای میز تور است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع است و اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. اینترنت بی سیم رایگان نیز در همه فضاهای هتل و اتاق ها وجود دارد. برای سرگرمی فرزند دلبندتان کانال های تلویزیونی کودکان نیز در نظر گرفته شده است. این سوئیت فاقد آسانسور است و دسترسی به طبقات بالاتر فقط از طریق پله ها امکان پذیر است. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد. کارکنان مجرب محل اقامت به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با خوش اخلاقی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


پانوراما سوئیت استانبول دارای اتاق دبل با منظره دریا و اتاق دبل لوکس با منظره دریا است. اقامتگاه های هتل Panorama Suite Istanbul دارای امکاناتی مانند مینی بار، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، آشپزخانه، یخچال، اینترنت بی سیم رایگان، ماشین لباسشویی، وسایل اتو، فضای نشیمن و میز تحریر هستند. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی است. بعد از یک روز خسته کننده می توانید با تهیه چای در اتاق خود خستگی از تن به در کنید. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق ها را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. سرویس اتاق نیز ارائه می شود. علاوه بر امکانات فوق، اتاق ها دارای پنجره های عایق صدا است. همچنین از پنجره اتاق خود از منظره دریا لذت خواهید برد.

فاصله هتل پانوراما سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بندر حیدر پاشا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج تاریخی گالاتا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است