search
menu

هتل Ottoperla Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ottoperla Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اوتوپرلا
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوتوپرلا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Ottoperla Hotel Istanbul


هتل اوتوپرلا استانبول از هتل های ۵ ستاره و نوساخت شهر است که در نقطه دنج و آرامی از منطقه زیتون بورنو واقع شده است. اگر می خواهید بعد از خرید بلیط هواپیما استانبول در هتلی اقامت کنید که با نسیم دریا بیدار شوید و چشم اندازهای دریا را از روی خوش خواب هایتان تماشا کنید، هتل اوتوپرلا استانبول را رزرو کنید. این هتل لاکچری در سال ۲۰۲۰ افتتاح شده و با اقامت در آن حس سلبریتی بودن به شما دست خواهد داد چون میزبانی این هتل فوق العاده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوتوپرلا


با اینکه هتل اوتوپرلا امکاناتی به تنوع هتل های هم رده خود ندارد ولی همین امکاناتش در سطح استانداردهای جهانی بوده و سطح کیفی خدماتش اقامتی آسوده را برای مهمانان به ارمغان می آورد. هتل دارای فضای سبز، رستوران و پارکینگ رایگان است و از تمامی اتاق های این هتل ۵ ستاره می توان دریای مرمره را نظاره گر بود. این هتل برای مهمانانش خدمات ترانسفر فرودگاهی و تجهیزات وی آی پی ارائه می دهد و کسانی که به همراه خانواده به این هتل آمده اند می توانند اتاق های خانواده هتل را رزرو کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


ساختمان هتل اوتوپرلا متشکل از ۱۵ طبقه و ۱۲۰ واحد اقامتی است که به شکل مدرن و بسیار راحتی دکور شده اند. در این اتاق ها که مجهز به آخرین تکنولوژی های روز هستند نه غروب و نه طلوع خورشید را از دست خواهید داد. با جزئیاتی که در دکوراسیون اتاق های هتل Ottoperla به کار رفته، حس حضور در خانه را برای شما تداعی خواهد شد. با اینکه همه اتاق ها پنجره های کف تا سقف دارند ولی دارای بالکن نیز هستند. این بالکن ها بالکن اتاق دارای میز و صندلی بوده و می توان یک فنجان چای یا قهوه را با تماشای منظره های زیبا در آن جا میل کرد. در این هتل می توانید اتاق های سوپریور یا خانواده و سوئیت های جونیور یا پرزیدنتال را رزرو کنید. امکاناتی که در اتاق های هتل گنجانده شده شامل: مینی بار، میز کار، چای ساز، اتو، گاو صندوق، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای و تهویه مطبوع هستند. ضمنا کف اتاق های هتل پارکت و حمام های مرمرین آن بزرگ هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل اوتوپرلا می توانید تنیس یا بسکتبال بازی کنید یا در محوطه سرسبز و باصفای آن پیاده روی کنید. شرکت در ساعات جنگ و شادی هتل نیز بسیار سرگرم کننده خواهند بود. هتل دارای زمین بازی کودکان نیز است. اگر برای کار به استانبول آمده اید، برگزاری جلسات خود را به تیم حرفه ای هتل بسپارید. مرکز بیزنیس این هتل دارای اتاق جلسه بوده و خدمات اینترنتی نیز در آن جا ارائه می شوند. درباره دسترسی به نقاط دیگر شهر باید گفت که در فاصله ۱۰۰ متری هتل، ایستگاه تراموای آکسارای را خواهید یافت و از آنجا به راحتی می توانید به منطقه فاتح و سلطان احمد دسترسی داشته باشید. گفتنی است که امکانات Ottoperla Hotel برای استفاده افراد توان جو نیز بهینه شده اند و پذیرش هتل با خوشرویی کامل، این اقامت را برای مهمانان به یادماندنی خواهند ساخت و در اموری همچون خدمات تور و تهیه بلیط راهنمای آن ها خواهند بود.

رستوران هتل


رزرو هتل اتوپرلا همراه با ارائه صبحانه نیست و مهمانان می توانند صبحانه های خود را با پرداخت هزینه در رستوران هتل میل کنند. این رستوران صبحانه های لذیذی را به سبک بوفه سرو می کند و طبق بازخوردهای مثبتی که در نظرات ثبت شده مهمانان به چشم می آید، کیفیت صبحانه های هتل عالی هستند. هتل اوتوپرلا خدمات روم سرویس نیز ارائه می دهد و تعدادی رستوران مثل Nefais، خانه ماهی Zennup و سوشی کو در فاصله چند قدمی از هتل قرار دارند و می توان در همه آن ها هنگام صرف غذا به تماشای زیبایی های دریای مرمره نشست.

فاصله هتل اوتوپرلا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاپاسیتی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است