search
menu

هتل Ottopera Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ottopera Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اوتو پرا استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوتو پرا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ottopera Hotel Istanbul


هتل اوتو پرا استانبول هتلی سه ستاره در شهر استانبول است که از نظر مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند یکی از بهترین هتل‌های این شهر است. مهمترین مشخصه و ویژگی این هتل تمیز بودن آن است و از نظر تمیزی و بهداشت در سطح بالایی قرار دارد. فضای داخلی هتل بسیار خلاقانه و با ظرافت طراحی شده‌است و چیدمان هتل بسیار زیبا و جالب توجه است. در این هتل می‌توانید از امتیازاتی همچون دسترسی به یک عکاس حرفه‌ای بهره‌ببرید و این عکاس می‌تواند شما را در رفتن به جاهای دیدنی استانبول همراهی کند. هتل Ottopera Hotel Istanbul در موقعیت مکانی خوبی نیز قرار دارد و تا میدان تکسیم فقط ۳۰ دقیقه فاصله است. در کل امکانات هتل با توجه به سه ستاره بودن آن بسیار مناسب و از سطح قابل قبولی برخوردار هستند. به جرات می‌توان گفت این یکی از هتل‌هایی است که در صورت خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به استانبول می‌تواند یکی از اولویت‌های شما برای اقامت باشد. در ادامه مطلب در رابطه با امکانات عمومی و اتاق‌های هتل توضیحات بیشتری ارایه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل اوتو پرا استانبول


هتل اوتو پرا استانبول از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. حیاط کوچک آن با میز و صندلی‌های بسیار زیبا به طرز ماهرانه‌ای چیده شده‌اند و فضایی بسیار زیبا و صمیمی را برای استراحت مسافران فراهم آورده‌است. کل محیط هتل امکان اتصال به اینترنت را فراهم آورده‌است و شما به راحتی می‌توانید برای انجام امور آنلاین واینترنتی خود به اینترنت هتل متصل شوید.
همانطور که گفته شد دکوراسیون هتل بسیار زیبا و به سبک کلاسیک است و نور پردازی آن نیز به طرز ماهرانه‌ای انجام شده‌است و سبب شده است تا محیطی بسیار آرامش‌بخش باشد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به وجود شاتل فرودگاهی اشاره کرد، البته این ویژگی مستلزم پرداخت هزینه اضافی است. پارکینگ نیز برای اشخاصی که با خودرو شخصی سفره کرده‌اند وجود دارد، البته این پارکینگ متعلق به ساختمان خود هتل نیست. پذیرش ۲۴ ساعته هتل می‌تواند برای بسیاری از مسافران یک ویژگی خوب و مثبت محسوب شود.
بهتر است بدانید ورود حیوانات به هتل Ottopera Hotel Istanbul ممنوع است. سیستم تهویه مطبوع در کل محوطه هتل وجود دارد و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز دمای هتل را متعادل می‌سازند. از جمله مواردی که بهتر است قبل از رفتن به هتل به آن آگاهی داشته باشید این مورد است که در هتل سیگار کشیدن فقط در اتاق مخصوصی که به این امر اختصاص داده‌شده‌است امکان پذیر است. هتل آسانسور ندارد. کارکنان بسیار خوش برخورد هتل به سه زبان انگلیسی، ترکی و اسپانیایی تسلط دارند. همانطور که ملاحظه کردید این هتل می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت شما باشد و می‌توانید از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید و از امکانات هتل اوتو پرا استانبول بهره ببرید.

امکانات و اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار دلنشین هستند و شما می‌توانید به راحتی در تخت‌های تمیز و بسیار راحت آن استراحت کنید. کمدهای اتاق‌ها برای قرار دادن لباس‌ها و وسایل شخصی شما ساخته شده‌اند و داخل این کمدها بسیار جادار و تمیز است. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند و نور کافی را وارد اتاق می‌کنند. در داخل اتاق‌ها امکان اتصال به وای فای فراهم است. تلویزیون موجود در اتاق‌های محل اقامت مسافران به سرگرمی هرچه بیشتر آنها کمک می‌کند. همه اتاق‌های هتل Ottopera Hotel Istanbul مجهز به حمام و سرویس بهداشتی بسیار تمیز و شیک هستند، حمام‌های اتاق‌ها مجهز به حوله و سشوار هستند. مینی بار و چای ساز نیز در اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• Superior Room که حداکثر طرفیت دو آن دو نفر است.
• Terrace Room که حداکثر طرفیت دو آن دو نفر است.
• Delux Room که حداکثر طرفیت دو آن دو نفر است.
• Basement Floor - Economic Room که حداکثر طرفیت دو آن دو نفر است.

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی رستوران‌های محلی و مختلفی در نزدیکی هتل قرار دارند و می‌توانید غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را از این رستوران‌ها تهیه کنید.

فاصله هتل اوتو پرا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ارتش استانبول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است