search
menu

هتل Orka Old City Hotel and Spa Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Orka Old City Hotel & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل اورکا اولد سیتی
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اورکا اولد سیتی هتل اند اسپا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Orka Old City Hotel & Spa


هتل اورکا اولد سیتی که قبلا با نام هتل آمارا اولد سیتی شناخته می شد، از هتل های ۳ ستاره منطقه فاتح است که در فاصله بسیار کمی از کاخ توپکاپی و موزه باستان شناسی استانبول واقع شده است. این هتل میان رده توانسته در طول فعالیت ۶ ساله اش سابقه درخشانی از خود به جای بگذارد و مهمانانش را ترغیب به اقامتی دوباره در این هتل کند. با اقامت در هتل اورکا اولد سیتی هتل اند اسپا همه دیدنی های استانبول: دریا، مراکز خرید و جاذبه های تاریخی در دسترس شما خواهند بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل اورکا اولد سیتی


هتل اورکا اولد سیتی چند قدم با ایستگاه تراموا و متروی مارمارای فاصله دارد و به همین جهت می توان به راحتی به دیگر نقاط استانبول دسترسی داشت. این هتل با داشتن استخرهای سرپوشیده و روباز، حمام ترکی، اسپا، باشگاه، سونا، اتاق بخار، اتاق های جلسه و رستورانی با منوی انتخابی هر آنچه برای اقامتی آسوده نیاز خواهید داشت، در اختیارتان قرار می دهد. در همه قسمت های هتل می توان به اینترنت رایگان دسترسی داشت و هتل با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی حمل و نقلی راحتی به فرودگاه و از فرودگاه را ممکن ساخته است. هتل اورکا اولد سیتی هتل اند اسپا برای خانواده ها، زوج های جوان و کسانی که به خاطر کارشان بلیط هواپیما ارزان استانبول خریده اند، گزینه مناسبی است چون امکانات و خدماتی را برای هر یک از این گروه ها فراهم کرده است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


در هتل Orka Old City Hotel واحدهای مقرون به صرفه ای همچون اتاق های اکونومیک ارائه می شوند که ویو خوبی ندارند ولی اتاق های سوپریور دبل و تریپل فضای لاکچری تری دارند و چشم اندازهای زیبایی از پنجره آن ها پیداست. اتاق های سوپریور دبل در طبقات اول و دوم ساختمان و اتاق های سوپریور تریپل در طبقات ۳ و ۴ هتل پراکنده شده اند و بالکن کوچکی دارند. در تمامی ۱۲ باب اتاق هتل امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، میز، لوازم بهداشتی، سشوار و گاو صندوق در اختیار مهمانان قرار می گیرند. گفتنی است که نه تنها اتاق ها بلکه همه امکانات هتل اورکا اولد سیتی استانبول برای استفاده افراد توان یاب بهینه شده اند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


این منطقه از شهر برای ماهیگیری معروف است و می توانید اوقات فراغتتان را به تماشای آن ها بروید، فقط کافیست دوچرخه ای از هتل کرایه کنید و به دنبال دیدن فرهنگ مردم محلی رکاب بزنید. این هتل خودرو هم کرایه می دهد و حتی تجهیزات ماهیگیری نیز در اختیارتان قرار می دهد. برای تفریحات بیش تر می توانید با درخواست از پذیرش هتل به تنیس بازی، اسب سواری، تیراندازی، تورهای پیاده روی و اجراهای زنده موسیقی بروید. هتل Orka Old City خدمات نگهداری از کودک نیز ارائه می دهد و مرکز بیزینسش دارای اتاق های جلسه است. استخر پشت بام هتل اورکا نیز جایی است که هم می توانید خستگی را از تن بیرون کنید و هم منظره های بسفر را تماشا کنید.

رستوران هتل


هتل اورکا می تواند ترتیبی دهد تا شامی رمانتیک را در مکانی رویایی داشته باشید. رستوران طبقه همکف هتل محل سرو صبحانه های لذیذ، ناهار و شام است. این رستوران انواع غذاهای ترکی و بین المللی را طبخ و سرو می کند و مهمانان می توانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح برای میل صبحانه و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب برای صرف ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنند. البته خدمات روم سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته در این هتل ارائه می شود و از آنجا که پیداست کیفیت غذاهای این رستوران مورد پسند مهمانان آن بوده است.

فاصله هتل اورکا اولد سیتی هتل اند اسپا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

:
فاصله تا پارک گلخانه: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است