search
menu

هتل Orient Mintur Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Orient Mintur Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اورینت مینتور استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اورینت مینتور استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Orient Mintur Istanbul


منطقه فاتح یکی از زیباترین و مشهورترین مناطق استانبول است و در دل این منطقه، هتل میان رده اورینت قرار دارد. هتلی که با خدمات و امکانات مناسب خود به اقامتگاهی ایده آل برای مسافران و گردشگرانی تبدیل شده که با خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر می کنند. موقعیت جغرافیایی خوب هتل نیز به مهمانان این امکان را می دهد تا علاوه بر جاذبه ها به جاهای تفریحی استانبول نیز دسترسی آسانی داشته باشند. پس بد نیست قبل از اینکه برنامه سفر استانبول خود را بریزید، نگاهی به خدمات و امکانات این هتل داشته باشید تا با خیالی آسوده و مطمئن اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اورینت مینتور استانبول


در کنار خدمات و امکانات گفته شده، اورینت از کارکنانی حرفه ای و خوش اخلاق برخوردار است که اقامت در هتل را به کامتان شیرین می کنند. فرقی ندارد چه ساعتی از روز باشد، کارکنان هتل حتی در اوج خستگی نیز با لبخندی بر لب پاسخگوی سوالات و درخواست های مهمانان خواهند بود. بخشی از این کارکنان خوش برخورد در بخش پذیرش هتل هستند که به صورت ۲۴ ساعته و همواره تلاش می کنند تا امور مربوط به رزرواسیون و تحویل اتاق ها را هرچه سریع تر و بدون هیچ معطلی انجام دهند. اورینت مینتور لابی زیبایی هم دارد که در آن می توانید دقایقی را استراحت کرده و یا اگر اهل مطالعه هستید، از طریق روزنامه پیگیر اخبار محلی باشید.
اتاق چمدان، تراس، اتاق های بدون سیگار، سیستم تهویه مطبوع و اکسپرس چک این/ چک اوت برخی دیگر از خدمات و امکانات این هتلند. یکی از بهترین امکانات Hotel Orient Mintur Istanbul برای مهمانانی است که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کرده و فاقد خودروی شخصی در این شهر هستند. این دسته از مهمانان می توانند با استفاده از خدمات کرایه خودرو،‌ به هر نقطه از شهر که تمایل داشتند بروند. البته نیازی به گفتن نیست که برای استفاده از خدمات کرایه ماشین و رانندگی باید دارای گواهینامه بین المللی باشید. البته اگر با خودروی شخصی هم سفر کرده اید، غم به دل راه ندهید چون اورینت برای پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است.
خدمات خشک شویی و لباسشویی، اینترنت رایگان، خدمات اتو، خدمات تبدیل ارز، خدمات تور، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات کانسیرج، چک این/ چک اوت اختصاصی و شاتل فرودگاهی دیگر خدمات و امکاناتی هستند که با اقامت در اورینت به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


اورینت اتاق هایی بدون سیگار و اتاق های خانواده دارد و به تمامی اتاق ها خدمات روم سرویس نیز ارائه می دهد. اتاق های این هتل در کل به ۷ نوع تقسیم می شوند که شامل اتاق های سینگل استاندارد، اتاق های دابل استاندارد، اتاق های تریپپل استاندارد، اتاق های سوپریور سینگل، اتاق های سوپریور دابل، اتاق های سوپریور خانواده و اتاق های کانکت می شود.

امکانات اتاق های هتل


شاید اتاق های هتل در فضا و تعداد تخت خواب ها یا یکدیگر تفاوت داشته باشند اما برخی امکانات در همه آن ها مشترک است. امکاناتی مانند تلویزوین ال ای دی، خط تلفن مستقیم. اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع مرکزیِ، سیستم گرمایش مرکزی، مینی بار، دوش یا وان، سشوار، دمپایی و پنجره های دوجداره.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


اورینت امکانات سرگرمی تفریحی چندانی ندارد و تنها امکان رفاهی آن سونایی است که در اختیار مهمانان قرار گرفته. البته مهمانان هتل می توانند در طول اقامت خود سری به جاهای تفریحی استانبول زده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

رستوران هتل


اورینت دارای یک رستوران و یک کافه بار است که رستوران آن کارش را با صبحانه ترکی آغاز کرده و با ارائه غذاهای بین المللی به همراه غذاهای ترکی ادامه می دهد. کافه بار آن نیز به تقلید از رستوران هتل، انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را فراهم و در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد.

فاصله هتل اورینت مینتور استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا بازار بزرگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه:‌ ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۱۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است