search
menu

هتل Oran Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oran Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اوران استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوران استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Oran Hotel Istanbul


هتل اوران یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره است که در شهر زیبای استانبول قرار دارد. شهر توریستی استانبول دارای هتل‌های بسیار خوبی است که همه آن‌‌ها برای رسیدن به بهترین کیفیت و جذب مسافران در رقابت با هم هستند. هتل امکانات خوبی را به مسافران ارايه می‌دهد و از نظر مکانی نیز فاصله آن با فرودگاه استانبول ۵۲ کیلومتر است. هتل در منطقه لاله‌لی واقع شده‌است و فاصله نزدیکی با رستوران‌ها و مراکز خرید دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نیز با این هتل حدود ۱۰۰ متر فاصله دارد. اگر قصد شما این است که با هواپیما به استانبول بروید، می‌توانید از طریق تورهای گردشگری و با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفر راحتی را تجربه کنید. این هتل علاوه بر امکانات و خدمات اقامتی دارای امکانات تفریحی است که آرامش شما را تضمین می‌کند. چشم انداز هتل نیز به سمت شهر زیبای استانبول است و اتاق‌هایی که در طبقات فوقانی هستند برای اقامت شما می‌توانند پیشنهاد بی‌نظیری باشند. به شما پیشنهاد می‌شود حتما اقامت در این هتل را تجربه کنید و از جاهای دیدنی استانبول مانند کاخ دلمه باغچه، تنگه بسفر، برج گالاتا، دولفیناریوم استانبول و ... دیدن کنید و یک سفر به یادماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. در ادامه به جزئیات بیشتری از امکانات عمومی و امکانات اتاق‌های هتل در اختیار شما قرار خواهد‌گرفت.

امکانات عمومی هتل اوران استانبول


هتل اوران همانطور که گفته شد دارای ۴ ستاره است و امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که در حد یک هتل چهار ستاره است. تمیزی و وجود اینترنت تقریبا در اکثر هتل‌های استانبول وجود دارد و این هتل نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود اینترنت به راحتی می‌توانید با خانواده خود در ارتباط باشید و کارهای اینترنتی‌تان را نیز با وجود اینکه در سفر هستید ولی به موقع انجام دهید. لباسشویی، خشکشویی و اوتو با هزینه برای تمام ساکنان و مسافران این هتل ارائه می‌شود. ورود حیوانات مانند اکثر هتل‌ها ممنوع است. آسانسور نیز برای مسافران تعبیه شده‌است تا به راحتی رفت و آمد کنند. اسپا نیز برای آرامش هر چه بیشتر مسافران ارائه می‌شود. حمام ترکی، خدمات آرایشی و بهداشتی نیز از خدمات دیگری است که برای مسافران هتل Oran Hotel Istanbul ارائه می‌شود. شاتل فرودگاهی با هزینه در اختیار مسافرانیکه از فرودگاه به هتل می‌آیند نیز ارائه می‌شود . ترکی، عربی، آلمانی، انگلیسی و روسی زبان‌هایی هستند که پرسنل هتل مسلط به حرف زدن به آن‌ها هستند. برای مسافرانیکه معلول هستند هتل خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته‌است. پارکینگ با هزینه در نزدیکی هتل برای مسافران وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Oran Hotel Istanbul بسیار تمیز هستند و طراحی و چیدمان بسیار شیک و امروزی دارند. اقامت در اتاق‌ها بی‌شک آرامش را به شما هدیه خواهد داد زیرا هم نظافت روزانه در هتل در بهترین درجه از کیفیت ارائه می‌شود و هم شما می‌توانید از خدماتی همچون اینترنت رایگان وای فای بهره‌مند شوید. موکت‌ها و کاغذ دیواری‌های اتاق‌ها به نحوی انتخاب شده‌اند که بیشترین همخوانی را با هم دارند و مبلمان اتاق نیز در هارمونی با سایر اجزا و دکوراسیون اتاق‌هاست. حمام و سرویس بهداشتی خصوصی نیز در اتاق‌ها برای مسافران تعبیه شده‌است. تهویه مطبوع مناسب در تمام واحدها اقامت شما را دلچسب‌تر خواهد ساخت. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• اتاق سه نفره شامل سه تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق تک نفره با یک تخت تک نفره
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• اتاق مختص معلولان با یک تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی با یک تخت دو نفره و سه تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Oran Hotel Istanbul دارای یک رستوران بسیار جذاب است که در طبقه‌های فوقانی هتل قرار گرفته‌است و علاوه بر داشتن چشم انداز بسیار جذاب، منویی با غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه دارد. علاوه بر رستوران کافه نیز در هتل وجود دارد و می‌توانید لحظاتی را بهمراه همسفرانتان در این کافه سپری کنید و از اقامتتان نهایت لذت را ببرید.

فاصله هتل اوران استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است