search
menu

هتل Opera Hotel Bosphorus Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Opera Hotel Bosphorus
امکانات هتل اپرا بسفروس
خدمات هتل اپرا بسفروس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اپرا بسفروس

درباره Opera Hotel Bosphorus


هتل اپرا بسفروس استانبول یکی از جذاب‌ترین هتل‌های شهر استانبول است که برای تجربه اقامتی لوکس و بی‌نظیر بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و خدمات این هتل به گونه‌ای است که نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کند و از همین جهت این هتل به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر استانبول تبدیل شده است. میدان تکسیم که یکی از مهم‌ترین و پر تردد‌ترین اماکن موجود در شهر استانبول است با هتل اپرا تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد و مسافران می‌توانند در هر زمان که مایل هستند به این مکان زیبا دسترسی داشته باشند و از تماشای مجسمه‌های سنگی، کبوتر‌های محلی، گاری‌های فروش تنقلات و… لذت ببرند. پل گالاتا، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و… نیز از دیگر اماکن تاریخی نزدیک به این هتل هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Opera Hotel Bosphorus اقامت داشته باشید و سفری جذاب و متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل اپرا بسفروس


هتل اپرا بسفروس استانبول به گونه‌ای طراحی شده که هر گونه امکاناتی را که مهمانان برای تجربه یک سفر لوکس و بی‌نظیر تصور داشته باشند در اختیار آنان قرار می‌دهد. هتل در کنار ساحل دریا قرار گرفته و موقعیت بسیار خوبی را برای گردش و تفریح در سواحل زیبای استانبول برای مهمانان فراهم می‌کند. یک رستوران بسیار شیک در پشت بام هتل قرار دارد که منظره‌ای فوق العاده زیبا را از دریا و شهر استانبول به مسافران ارائه می‌دهد و کیفیت و طعم غذاهای آن به گونه‌ای است که بدون شک از صرف غذا در این رستوران راضی خواهید بود. حمام ترکی، سونا و مرکز سلامت آب گرم از جمله امکانات محبوب در این هتل هستند که آرامش و رفاه کامل را در زمان اقامت به مهمانان ارائه می‌دهند. هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس نیز است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مسافران فراهم می‌کند. مرکز تناسب اندام، مبلمان در فضای باز، تراس آفتابگیر، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Opera Hotel Bosphorus هستند.

خدمات هتل اپرا بسفروس


خدماتی که در هتل اپرا بسفروس استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند درست مانند امکانات موجود در این هتل گسترده و راضی کننده هستند. پرسنل هتل در تمام ساعات شبانه روز برای کمک و راهنمایی به مسافران آماده هستند و با چندین زیان از جمله انگلیسی، آلمانی، عربی و ترکی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ساعته فعال است و از مسافران استقبال می‌کند. هتل دارای مرکز اسپا است که انواع خدمات ماساژ‌های تخصصی را به مهمانان ارائه می‌دهد. منوهای رژیم غذایی در لیست غذاهای هتل قرار دارند که در صورت درخواست مسافران برای آنان سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند از خدمات کرایه خودرو در هتل بهره‌مند شوند و با کرایه یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر استانبول به گردش و تفریح بپردازند. وجود مربی شخصی و برگزاری کلاس‌های تناسب اندام نیز از جمله خدماتی است که بسیار مورد توجه مهمانان قرار دارند و مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرند. صندوق امانات، میز تور، تبدیل ارز، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو و… نیز از دیگر خدمات Opera Hotel Bosphorus هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل اپرا بسفروس استانبول فضایی کاملا لوکس و مدرن با دکوراسیون داخلی زیبا و آرامش بخش را به مسافران ارائه می‌دهند. برخی از این واحدها دارای منظره رو به دریا هستند که اقامت در آن‌ها برای مسافران احساس فوق العاده‌ای خواهد داشت. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه نیز می‌توان به اتاق لوکس، اتاق برتر، اتاق دوخوابه، سوئیت رویال و اتاق استاندارد اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی در که واحدهای اقامتی Opera Hotel Bosphorus به مهمانان ارائه می‌شوند بسیار گسترده و متنوع بوده و هرگونه نیاز مسافران را در زمان اقامت برای آنان برطرف می‌کند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اپرا بسفروس


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۳.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است