search
menu

هتل Olimpiyat Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Olimpiyat Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل الیمپیات استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیمپیات تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Olimpiyat Hotel Istanbul


هتل الیمپیات در شهر زیبا و توریستی استانبول واقع شده‌است، شهری که مکان بسیاری از امپراتوری ها مانند امپراتوری های عثمانی و بیزانس در طول تاریخ بوده است. اقامت در این هتل سه ستاره این امکان را برای شما فراهم می‌کند که می توانید بافت منحصربه‌فرد استانبول را کاملاً از نزدیک ببینید و این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی آن نزدیک است. اگر در این هتل مجلل اقامت داشته باشید، هر زمانی که از هتل بیرون می‌روید با معماری باشکوه اطراف روبه‌رو خواهید شد. هتل الیمپیات اقامتی راحت، به صرفه و اقتصادی را به مسافران خود هدیه می‌دهد. اگر بلیط‌ هواپیما استانبول رزرو دارید، نگران نباشید زیرا فرودگاه استانبول تا هتل الیمپیات استانبول تنها ۵۰ کیلومتر فاصله دارد؛ همچنین اگر از فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول به هتل الیمپیات میایید، باید مسافت ۱ ساعته را با ماشین طی کنید. قابل ذکر است که این اقامتگاه با ایستگاه قطار و ایستگاه تراموا فاصله کمی دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیمپیات استانبول


در هتل سه ستاره و اقتصادی الیمپیات استانبول امکانات و خدمات عالی وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند. امکانات این اقامتگاه شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، یک رستوران داخل هتل، رستورانی در طبقه همکف، اتاق جلسات و کنفرانس با تجهیزاتی به‌روز، فکس، فتوکپی و سیستم تهویه مطبوع. خدمات عمومی بسیار خوب این هتل شامل پذیرش ۲۴ ساعته و با سرعت بالا، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان البته با هزینه، خدمات تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با تور، خدمات فروش بلیط و همچنین فروش بلیط جاذبه‌ها و فعالیت‌های تفریحی است. علاوه بر اینها، خدمات نظافتی در این هتل شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و اتوی کت‌وشلوار است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل الیمپیات استانبول استفاده کنید تا تردد آسان‌تری را داشته باشید. در صورتی که تمایل داشته‌باشید که خودتان در شهر با خودرو گشتی بزنید، هتل قابلیت درخواست ماشین اجاره‌ای را دارد.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل الیمپیات استانبول قرار دارند که هر کدام با طراحی و دکوراسیونی چشم‌گیر و فوق‌العاده زیبا آماده پذیرایی از مهمانان از سراسر جهان هستند. اتاق‌های این هتل شامل این موارد هستند: اتاق‌هایی که ظرفیت نهایت دو نفر را دارند، ۱۵ متر مربع هستند و به دو نوع اتاق تقسیم شده‌اند یعنی اتاق‌های سینگل و اتاق‌های دابل یا تویین. اتاق‌های تریپل یا سه نفره هم دارای ۱۸ متر مربع مساحت هستند. اتاق‌های خانوادگی هتل الیمپیات ۳۰ متر مربع هستند و برای کسانی که با فرزندان یا تعداد نفرات بیشتر سفر می کنند بسیار مناسب است. و همچنین اتاق‌های دلوکس یا ویژه هم در این هتل وجود دارد که لوکس و زیبا هستند و ۲۴ متر مربع مساحت دارند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل الیمپیات تجهیزات مناسبی تعبیه شده‌است تا مهمانان اقامتی فراموش‌نشدنی و شیرین را داشته باشند. این امکانات شامل این موارد است: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت، میز، تلفن، صندلی، سیستم اطفاحریق، آیینه، مبلمان، صندوق امانات دیجیتالی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، چای و قهوه ساز و سیستم سرمایش و گرمایش. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

رستوران هتل


رستورانی که در طبقه بالای هتل الیمپیات استانبول قرار دارد، به نام (Olive Anatolian) است و خوراک‌های متنوع و لذیذی را ارائه می‌کند و با فضای دنج و نمایی حیرت‌انگیز و چشم‌نواز از شهر، به شما تجربه‌ای فراموش نشدنی از دیدن شهر استانبول از بالا می‌دهد. اما رستوران دیگری با نام (Sultania) که در طبقه همکف این هتل در پشت ساختمان واقع شده‌است؛ هم در داخل هتل هم در فضای باز امکان نشستن دارد و می‌توانید در فضایی دلنشین با خانواده، دوستان و یا همراهان خود ساعاتی خوش را سپری کنید. خوب است که بدانید امکان درخواست میوه و خوراک‌های رژیمی و همچنین خوراک مخصوص کودکان هم وجود دارد.

فاصله هتل الیمپیات تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۳۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۳۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا ساحل فلوریا استانبول: ۳۶ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است