search
menu

هتل Olimpic Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Olimpic Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل المپیک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل المپیک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Olimpic Hotel Istanbul


هتل المپیک استانبول، هتلی ۳ ستاره در مرکز منطقه تاریخی و شهر قدیمی استانبول، یعنی منطقه فاتح است که با در نظر گرفتن امکانات و خدمات متنوع، سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل المپیک استانبول فاصله بسیار کمی تا جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر ازجمله مسجد سلطان احمد، مسجد رستم پاشا، موزه هنرهای اسلامی ترکیه، کلیسای ایرن مقدس و ... دارد و مهمانان می توانند برای بازدید از آن ها پیاده روی کوتاه و چند دقیقه‌ای انجام داده و یا از انواع وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. امکانات رفاهی فراهم شده در هتل مطلوب و رضایت بخش هستند. کارکنان مجرب، زحمتکش و کاردان هتل Olimpic Hotel Istanbul نیز تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورده و خاطره خوشی از اقامت برایشان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل المپیک استانبول


در هتل المپیک استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۱۰ یورو پرداخت نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، آسانسور، اتاق مخصوص سیگار، صندوق امانات و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات تور، خدمات بلیط، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، پرس شلوار، لباسشویی، خشکشویی، فتوکپی، فکس، کرایه خودرو، روم سرویس، دریافت سفارشات مارکت و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل المپیک استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و خونگرم برقرار می کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل المپیک استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات متفاوت در هتل المپیک استانبول قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل المپیک استانبول شامل اتاق های دبل استاندارد، تریپل استاندارد، سینگل استاندارد، تریپل سوپرویر، دبل اکونومی، اتاق خانواده و ... هستند. اتاق های هتل از دکوراسیون شیک و کلاسیک برخوردارند و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته اند. رنگ‌های به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها جذاب و دلنشین هستند. کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته اند و نظافت و تمیزی واحدها رضایت بخش هستند؛ زیرا خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از بیرون به داخل اتاق ها و بالعکس به گوش نمی رسد و بنابراین مهمانان می توانند از سکوت و اتمسفر دنج اتاقشان لذت ببرند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و میز و صندلی مخصوص فضای باز در آن ها تعبیه شده اند که برای استراحت و تماشای چشم انداز شهر بسیار مناسب‌اند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در واحدها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل المپیک استانبول ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل المپیک استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، کمد لباس، تلفن، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، می توانند با پرداختن به برخی فعالیت‌های شاد و سرگرم کننده که از طرف هتل تدارک دیده می شوند، از اوقات فراغتشان لذت ببرند. مهمانان می توانند در کلاس و تورهای در ارتباط با آموزش و یادگیری فرهنگ محلی شرکت کرده و به دانش و اطلاعاتشان بیفزایند. همچنین، می توانند به فعالیت بسیار نشاط و جذاب کارائوکه پرداخته و به آوازخوانی مشغول شوند و لحظات خوشی را تجربه کنند.

رستوران هتل


در رستوران «هیدِن گاردن» هتل المپیک استانبول وعده‌های غذایی خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان آماده و سرو می شوند. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای همه روزه در ساعات معین صبح سرو شده و شامل منوی آمریکایی و کانتیننتال است. وعده‌های ناهار و شام نیز شامل غذاهای لذیذ و بی‌نظیر ترکی بوده و به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند.

فاصله هتل المپیک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد کبود استانبول: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۳٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است