search
menu

هتل Old City Viva Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Old City Viva Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اولد سیتی ویوا استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اولد سیتی ویوا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Old City Viva Hotel


هتل اولد سیتی ویوا استانبول هتلی ۳ ستاره در منطقه تاریخی سلطان احمد است که در اطرافش جاذبه هایی مثل کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه را خواهید یافت، کافیست کمی پیاده روی کنید. این هتل سابقه درخشانی در طول یک دهه فعالیتش داشته و یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره این منطقه به حساب می آید. اگر بعد از خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه هستید، هتل اولد سیتی ویوا را در اولویت قرار دهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اولد سیتی ویوا استانبول


یکی از مجرب ترین تیم هتلداری استانبول در هتل ویوا اولد سیتی از مهمانان میزبانی می کنند و همواره مراقب هستند تا آب در دل مهمانانشان تکان نخورد. پرسنل هتل در برآورد سریع درخواست های مهمانان تمام تلاششان را می کنند. سطح خدماتی که این هتل به مهمانانش ارائه می دهد از هتل های ۳ ستاره هم بالاتر است ولی فاقد رستوران و پارکینگ است. در این هتل امکان دسترسی به اینترنت در اتاق ها و همه بخش های هتل فراهم شده است و مهمانان می توانند برای راحتی بیش تر از خدمات ترانسفر فروگاهی هتل استفاده کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته در این بخش حضور دارند و با خوش رویی تمام در هر زمینه ای اطلاع رسانی کاملی خواهند داشت.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اول از همه اینکه اتاق های هتل Old City Viva عایق صدا هستند و برخی از آن ها برای افرادی که دارای آلرژی هستند، آماده شده اند. برخی اتاق ها بزرگ و دلباز و برخی از آن ها نقلی هستند اما همه آن ها از نورگیری خوبی برخوردارند و امور نظافتی آن ها سختگیرانه و به طور مرتب انجام می شود. اتاق های هتل ویوا استانبول به سبک مدرن و دلنشینی دکور شده اند و امکاناتی مثل کمد، چای ساز،‌ مینی بار، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی در آن ها گنجانده شده است. این هتل در مجموع ۳۶ واحد اقامتی دارد که در ۷ طبقه آن پراکنده اند و در قالب اتاق های سینگل، دبل، تریپل یا خانواه ارائه می شوند. اتاق های خانواده در ظرفیت های ۴ و ۶ نفره قابل رزرو هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل اولد سیتی ویوا استانبول می توانید با درخواست از پذیرش در تورهای پیاده روی یا آشنایی با فرهنگ محلی استانبول شرکت کنید. بعد از ظهرها برنامه های سرگرم کننده ای در هتل Old City Viva Hotel برگزار می شوند. در این هتل حمامی عمومی به همراه حمامی روباز وجود دارد که برای استفاده از آن ها باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. برای رفع خستگی نیز می توانید از خدمات ماساژ هتل بهره مند شوید. این هتل در تهیه بلیط جاذبه ها کمکتان خواهد کرد و حتی خدمات تور نیز ارائه می دهد.

رستوران هتل


هتل رستورانی ندارد ولی می تواند ترتیبی دهد تا شام رمانتیکی در رستوران طرف قرارداد هتل داشته باشید. صبحانه های هتل اولد سیتی ویوا از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می شوند و تنوع زیادی ندارند. اطراف هتل کافه ها و رستوران های زیادی با تنوع غذایی بالا وجود دارند، پس با هر نوع رژیم غذایی می توانید غذای مورد نظر خود را در این محله پیدا کنید. با اینکه خدمات روم سرویس نیز در هتل اولد سیتی ویوا ارائه می شود ولی شکم گردی و ماجراجویی در خیابان های سلطان احمد جذابیت دیگری دارد. ضمنا برای میل نوشیدنی و دسر نیز می توانید به کافه ویوا در طبقه همکف هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل اولد سیتی ویوا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا بازار ادویه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است